۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۸۸۴۹۲
آیت الله نورمفیدی:

پیوند عمیق امت با ولی فقیه، مهم ترین پیام استقبال تاریخی از رهبر معظم انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به استقبال تاریخی و با عظمت طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مهم ترین پیام این استقبال تاریخی پیوند عمیق امت اسلامی با ولایت و رهبری است.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در در سی و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در گرگان برگزار شد با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم و استقبال گرم و شایسته مردم از ایشان گفت: سفر بسیار با عظمت و باشکوه مقام معظم رهبری به پایتخت تشیع یعنی حوزه علمیه قم و استان قم آن قدر باشکوه بود که شاید کلمه باشکوه نتواند آنچه را که در خارج اتفاق افتاده بیانگر باشد.

وی افزود: این استقبال کم نظیر در سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پیامی دارد و پیامش پیوند امت اسلامی با ولایت و امامت و رهبری است و امیدوارم این پیوند انشاء الله برای همیشه در این کشور باقی بماند و خداوند این پیوند و این محوریت نظام مقدس اسلامی را تا ظهور حضرت مهدی (عج) نگهدارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به جایگاه و فلسفه امامت گفت: فلسفه امامت در نگاه مکتب تشیع یک فلسفه بالاتر و والاتر از چیزی است که امروز در ذهن جامعه ما وجود دارد.

وی افتخار جامعه تشیع را به امامت و نگاهی که به مسأله رهبری دارد خواند و افزود: این نگاه، نگاهی بی نظیر و بی بدیل است و هر چیزی که برای مدیریت و جوامع، مد نظر است لحاظ و دیده شده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به نقش حائز اهمیت رهبر انقلاب اسلامی، گفت: وجود رهبری یک امتیازی برای کشورمان محسوب می شود و بر این اساس یکی از مهمترین کارهای فرهنگی که باید در جامعه ما صورت بگیرد، تبیین صحیح مسأله امامت و رهبری است.

وی خاطر نشان کرد: مسأله امامت این است که تا حدی زندگی همه ائمه همچون تابلویی زنده در مقابل چشم ما قرار داشته باشد و باید به سمت این ارزش ها برویم و اگر بتوانیم در جامعه امروز کاری صورت دهیم که امامت در جامعه جا بیفتد و مردم با زندگی و اخلاق و روش ائمه(ع) و پیامبر (ص) و همه مسؤولان نزدیک شوند، ‌این بهترین کار است.

نماینده ولی فقیه در گلستان در پایان کارهای فرهنگی را شناخت نیازهای انسان در شرایط زمان و مکان توصیف کرد و مسؤولان را در کارهای فرهنگی به رعایت اعتدال و دقت نظر توصیه کرد و از انجام فعالیت های موازی، پرهزینه و کم ثمر برحذر داشت./950/پ202/الف
ارسال نظرات