۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۸۸۵۶۸
امام جمعه سردشت دزفول:

حوزویان پرچمدار تحکیم مبانی فکری در بین جوانان هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به این که جوانان هر مملکت آینده سازان آن نظام هستند، اظهار داشت: مایه‌های فکری جوانان باید بر مبنای تفکر اسلامی باشد.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول
حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که نیاز فکری جوانان اساس و بنای نظام اسلامی است، اذعان داشت: از وظایف اصلی حوزه های علمیه پرورش فکری جوانان می باشد.

امام جمعه سردشت دزفول از وظایف اصلی حوزه های علمیه و روحانیت را انتقال تفکر اصیل اسلامی به جوانان دانست و گفت: یکی از راه‌های مقابله با تفکر سکولار غربی، القای اندیشه صحیح اسلامی به جوانان است.

وی حوزه های علمیه و روحانیت را پرچم‌دار اصلی مبانی فکری جوانان در جامعه خواند که باید نیازهای فکری جوانان را تأمین کنند، تصریح کرد: اگر روحانیت نیاز فکری جوانان را برطرف کنند، به یقین دیگران با انتقال اندیشه‌های منحرف غربی آنان را به این تفکر سوق می‌دهند.

امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به این که جوانان هر مملکت آینده‌سازان آن نظام هستند، اظهار داشت: مایه‌های فکری جوانان باید بر مبنای تفکر اسلامی باشد.

حجت الاسلام نصیری در پایان سخنان خود تأکید کرد: ایادی استکبار به دنبال این هستند که جوانان امت اسلامی را از اندیشه ناب اسلامی جدا و به تفکر سکولار غربی گرایش دهند./945/پ202/س
ارسال نظرات