۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۸۸۶۷۵

گزارش فعالیت مبلغان عرصه حجاب کاربردی به رهبر معظم انقلاب ارائه شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز تحقیقات و طراح‌های کاربردی حجاب، از ارئه گزارش هفتاد صفحه‌ای طرح کاربردی حجاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.
گزارش فعالیت مبلغان عرصه حجاب کاربردی به رهبر معظم انقلاب ارائه شد


حجت‌الاسلام محمدمهدی ابراهیم پور، مسؤول مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از ارائه گزارشی هفتاد صفحه‌ای در خصوص فعالیت‌های این مرکز به رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

وی با بیان این که برای نخستین بار است که گزارش مجموعه فعالیت‌های مجموعه ریحانه النبی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه می‌شود، اظهار داشت: در این گزارش هفت فصل وجود دارد که تلاش کرده‌ایم به صورت خلاصه، جامع و کامل برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز را به ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارائه کنیم.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور خاطر نشان کرد: در فصل نخست این گزارش به معرفی و تشریح مرکز حجاب پرداخته‌ و در فصل دوم گزارشی از اجرای طرح ملی حجاب در پنج شهر تهران، مشهد، شهرری، ساری و ارومیه ارائه داده‌ایم.

وی با بیان این که این گزارش در قالب متن و تصاویر به صورت آماری به مقام معظم رهبری تقدیم شده است، افزود: همچنین نظرات والدین، مدیران مدارس و دانش آموزان و بازتاب برنامه‌ها در رسانه های غربی در این گزارش آمده است.

مسؤول مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب گفت: در فصل سوم این گزارش به معرفی طرح خوش حجابی پرداخته‌ایم که احساس دختران و مادران از این طرح از جمله موضوعاتی است که در این گزارش به آن اشاره شده و در فصل چهارم طرح نسیم عفاف را معرفی کرده‌‌ایم.

وی یادآور شد: در حال حاضر بسیاری از سایت‌ها و وبلاگ‌ها در خصوص مساله عفاف و حجاب فعال هستند که گزارشی از فضای مجازی و سایت های خبری فعال در این عرصه به حضرت آقا ارائه کردیم.

حجت الاسلام ابراهیم پور، پرداختن به مباحث پژوهش و معرفی آن و کتاب های پژوهشی را از جمله دیگر موضوعاتی دانست که در گزارش این مرکز آمده است و تاکید کرد: همچنین محصولات تولیدی و اقلام فرهنگی با موضوع حجاب را در این گزارش آورده‌ایم.

وی با بیان این که تاکنون طرح کاربردی حجاب در 57 مدرسه کشور اجرا شده است، گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حال حاضر بیش از 250 طلبه خواهر و برادر در کشور در طرح ریحانه‌ النبی فعال هستند که در سال جاری با توجه به نام گذاری سال همت مضاعف و کار مضاعف، طرح کاربردی حجاب در بیش از 120 مدرسه اجرا خواهد شد./917/ت302/ع

ارسال نظرات