۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۸۹۰۷۲
امام جمعه بناب:

سخنان عالمانه رهبر معظم انقلاب در قم، فتنه های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب با اشاره به سفر تاریخی و تأثیر گذار رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، گفت: استقبال تاریخی و حماسی مردم قم از رهبر فرزانه انقلاب در واقع جهاد ملی و مذهبی اهل قم بود.
حوزه علميه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌ الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، عصر امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه های علمیه این شهر با اشاره به پایان سفر ده روزه مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم اظهار داشت: سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در دیدارهای متعدد با اقشار مختلف مردم قم با توجه به شرایط کنونی کشور، فتنه های دشمنان و مغرضان نظام اسلامی ایران را خنثی کرد.

وی با اشاره به بخشی از سخنان رهبری نظام در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: تحول در حوزه های علمیه بار دیگر مورد توجه مقام معظم رهبری بود، چنان که ایشان خواستار نقش آفرینی مدارس علوم دینی و فضلای حوزه های علمیه در این خصوص شدند.

امام جمعه بناب در ادامه با تقدیر از استقبال مردم قم از رهبر فرزانه انقلاب گفت: در شرایطی که دشمنان نظام از هر فرصتی برای تفرقه و نفاق در کشور استفاده می کند، استقبال تاریخی و حماسی مردم قم از رهبر فرزانه انقلاب در واقع جهاد ملی و مذهبی اهل قم بود.

وی با تشریح برکات معنوی حضور مقام معظم رهبری در قم خاطر نشان کرد: سفر ده روز رهبرمعظم انقلاب اسلامی به استان قم موجب یأس دشمنان و شادمانی دوستداران و عاشقان ولایت شد.

حجت الاسلام بنابی با تاکید بر توجه ویژه مسؤولان به رفع مشکلات شهر مقدس قم افزود: چنان که مقام معظم رهبری خطاب به دولتمردان فرمودند؛ خدمت به قم، خدمت به عالم اسلام است و قم شهر شیعه علی و آل علی (ع) است.

وی همچنین سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم را یک مانور تمام عیار در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: این سفر با برکت رویای فتنه‌گران را به کابوس تبدیل کرد و یاوه گویی های غرب را زیر سؤال برد./935/پ202/الف
ارسال نظرات