۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۸۹۲۲۷

برگزاری همایش حجاب و عفاف در سراب

خبرگزاری رسا ـ همایش یک روزه حجاب و عفاف با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش سراب با حضور‌ دانش آموزان دختر در کانون فرهنگی شهید مدرس این شهر برگزار شد.
برگزاری همایش حجاب و عفاف در سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب،حجت الاسلام محمد تجلایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب، روز گذشته در همایش حجاب و عفاف گفت: از آنجایی که انسان در روی زمین مقام خلیفه الهی را دارد روح خدایی و ملکوتی وی ایجاب می‌کند تا برای رسیدن به مراتب عالی این مقام موانع رشد فطرت خدایی را برطرف کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب با اشاره به جایگاه حجاب و عفاف در اسلام اظهارداشت: حجاب و عفاف تقویت کننده روح خدایی انسان ها و زیباترین سفارش پروردگار عالم است و اگر تحت تعالیم صحیح‌، داشتن حجاب و عفاف به باور درونی تبدیل شود در آن صورت لذیذترین شاخصه زندگی بانوان حجاب و عفاف خواهد شد.

تجلایی با تأکید بر نقش خانه و مدرسه در تقویت باورهای دینی ابراز داشت: مربیان و والدین باید بر آموزش باورهای دینی و آموزه‌های اخلاقی به کودکان و نوجوانان تلاش کنند و حجاب و عفاف به عنوان مهم‌ترین آموزه دینی بانوان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب حجاب و عفاف را مانع سقوط انسان به ورطه هولناک بی عفتی دانست و خاطرنشان کرد: اگر انسان رابطه صحیحی با معبود خود برقرار کند هرگز در دام بی‌حجابی و بی‌عفتی گرفتار نمی‌شود و همواره حجاب و عفاف را وسیله مصونیت خود قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام تجلایی اظهار امیدواری کرد با همکاری معلمان و نیز مبلغان دینی و پاسخگویی اصولی به شبهات و سؤالات دانش‌آموزان ،فرهنگ حجاب و عفاف نهادینه شود./949/پ202/س
ارسال نظرات