۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۸۹۴۲۸
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی:

13 آبان روز نماد مبارزه با توطئه استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز اظهار داشت: همه نوجوانان و جوانان نظام اسلامی با حضور در راهپیمایی 13 آبان، توطئه های دشمنان را نسبت به ایجاد تفرقه میان آحاد جامعه خنثی کنند.
حجت الاسلام علي کاظم بهرام، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام علي (ع) اهواز
حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان، اظهار داشت: همه نوجوانان و جوانان نظام اسلامی با حضور در راهپیمایی 13 آبان، توطئه های دشمنان را نسبت به ایجاد تفرقه میان آحاد جامعه خنثی کنند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، به توطئه های دشمنان در مسائل فرهنگی اشاره و تصریح کرد: نا‌امیدی مردم نسبت به نظام و انقلاب، تفرقه بین آحاد جامعه و کمتر کردن حضور مردم در عرصه های اجتماعی از دسیسه های دشمنان در مسائل فرهنگی است.

حجت الاسلام بهرام، خطاب به جوانان و نوجوانان ایران اسلامی گفت: دانش آموزان و دانشجویان نظام اسلامی با حضور در عرصه های اجتماعی و به خصوص راهپیمایی 13 آبان درس فراموش نشدنی را به دشمنان و مستکبران می دهد و همه توطئه های دشمنان را منکوب می کند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، در ادامه به دستاورد های انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: تقویت ادراکات اعتقادی، احساسات و حب جوانان نسبت به آرمان‌ها و رهبری انقلاب و ایجاد یأس و نا‌امیدی در دل دشمنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی در پایان سخنان خود، با دعوت از مردم نسبت به شرکت در راهپیمایی 13 آبان‌ اظهار داشت: همه مسؤولان، مردم و آحاد جامعه با شرکت در راهپیمایی 13 آبان برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران به ثبت رسانند./945/پ202/س
ارسال نظرات