۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۸۹۵۵۹
امام جمعه بندر انزلی:

بصیرت مهم ترین راه شناخت دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندر انزلی بصیرت را مهم ترین راه شناخت دشمن دانست و گفت: امروز تقویت بصیرت عامل دوری از انحراف ها است.
بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه بندر انزلی، امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان، عزت و سربلندی ایران اسلامی را در گرو استقلال و بصیرت ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست. 

حجت الاسلام موسوی 13 آبان را روز تجدید بیعت با امام (ره)  روز تجلیل و تقدیر از دانش آموزان  دانشگاهیان و دانشجویان و روز رقم خوردن سرنوشت انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی گفت: 36 هزار شهید دانش آموز  عزت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند و دانشگاهیان با نثار جان خویش بستر ساز رشد و ارتقای توانمندی علمی امروز کشورمان در جهان شدند.

امام جمعه بندر انزلی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه مدیون رشادت های جوانان بوده و حرکت دانش آموزان٬ دانشگاهیان و روحانیت همیشه بیدار در 13 آبان سال 43 با همراهی جوانان زمینه ساز اقتدار و عزت امروز ایران در دنیا شد.

وی سالروز تسخیر لانه ی جاسوسی را روز مبارزه عملی با استکبار جهانی دانست و خاطر نشان کرد: به فرموده مقام رهبری ما دنبال جنگ نبوده و نیستیم، اما به دنبال عزت و سربلندی خویش هستیم که این امر در گرو استقلال و بصیرت ما است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که جوانان ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به دنیا نشان دادند، گفت: جوانان و نوجوانان امروز اجازه کوچکترین تعرضی را به کیان ایران اسلامی نمی دهند.

به گزارش خبرنگار رسا در رشت، آیین بزرگداشت روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در بندرانزلی برگزار شد.

در این آیین راهپیمایان مسیر مقر قدیم سپاه انزلی واقع در خیابان پاسداران تا میدان اصلی شهر را با شعارهایی از قبیل مرگ بر آمریکا٬ مرگ بر اسرائیل٬ ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند طی کردند./950/پ202/الف
ارسال نظرات