۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۸۹۸۴۸

نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گیلان به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گیلان شب گذشته در مکان دائمی نمایشگاه های استان در رشت به کار خود پایان داد.
رسانه هاي ديجيتال
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام حمید پورعیسی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال که شب گذشته در مکان دائمی نمایشگاه های استان در رشت برگزار شد، اظهار داشت: گیلان در فعالیت های حوزه رسانه های دیجیتال پیشتاز است.

مدیر کل ارشاد گیلان بر ضرورت حضور ارزشمدار جوانان ایرانی در عرصه رسانه های دیجیتال و فضای سایبر تاکید کرد و گفت: بشر امروز از یک دوران سالخوردگی اطلاعات و رخوت بشری در حال گذر بوده و به دوران جوانی و بازیابی اطلاعاتی می رسد.

وی با تاکید بر حضور فعال جوانان ایرانی در حوزه تولید محتوای فعالیت های رسانه های دیجیتال، اظهار کرد: اندیشه های بشر از فشردگی اطلاعات که از قرن 16 و عصر رنسانس آغاز شده در حال برون رفت بوده و جوانان ایرانی توانایی حضور در حوزه های مختلف فضای سایبری و تولیدی محتوای رسانه های دیجیتال را دارند.

حجت الاسلام پورعیسی با اشاره به رونمایی از نسخه جدید تارنمای گیل نویس همزمان با برپایی نمایشگاه رسانه های دیجیتال، گفت: سایت گیل نویس چهار سال پیش کلید خورد و امروز به مرحله قابل قبولی در جذب وبلاگ های ارزشی استان رسیده است.

مدیر کل ارشاد گیلان در ادامه با قبول برخی کاستی ها در طول برپایی نمایشگاه، یادآور شد: علت استقبال کمتر از حد انتنظار به علت دوری مکان نمایشگاه از شهر، و همزمانی برگزاری نمایشگاه با فصل کار و تحصیل در گیلان است.

حجت الاسلام پورعیسی با خوب توصیف کردن جوانان در بازدید از نمایشگاه، تصریح کرد: حضور جوانان در غرفه های عرضه محصولات نرم افزاری و دیجیتالی به نمایشگاه شادبی خاصی بخشید.

معاون اجرایی تمرکز توسعه رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی نیز در ابتدای این مراسم از دست اندرکاران نمایشگاه رسانه های دیجیتال گیلان قدردانی کرد./950/پ202/الف
ارسال نظرات