۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۹۰۱۲۹
امام جمعه چوئبده آبادان:

اقتدار ایران اسلامی مدیون ولایت‌پذیری مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چوئبده آبادان‌ اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت پیروی از مکتب حضرت امام علی‌(ع) در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.
حجت الاسلام مهدي محمدي پور، امام جمعه چوئبده آبادان
حجت الاسلام مهدی محمدی پور، امام جمعه چوئبده آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: عید سعید غدیر عیدی است که سربلندی جهان اسلام را در پی دارد و به واسطه این عید خداوند نعمت‌های خود را به مردم ارزانی می‌دارد.

امام جمعه چوئبده آبادان، واقعه غدیر را حافظ گذشته اسلام و ضامن بقای آن دانست و در ادامه خاطر نشان کرد: عید غدیر یکی از مهم‌ترین حوادث و رخدادهای تاریخ اسلام است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت پیروی از مکتب حضرت امام علی‌(ع) در اوج اقتدار و عزت خود قرار دارد، تصریح کرد: عداوت و سرسختی دشمنان انقلاب و اسلام با ملت ایران اسلامی به واسطه احیای تفکر و مکتب حضرت امام علی‌(ع) است؛ ولایت پذیری ملت شریف ایران، موجب اقتدار و عزت این کشور شده است.

حجت الاسلام محمدی پور، تصریح کرد: در روایات آمده است که پیامبر اسلام(ص) بعثت خود را با معرفی غدیر به پایان رساند و اگر این چنین نمی‌شد دین اسلام کامل نمی‌شد؛ از این رو باید همه نسبت به این مهم اهتمام داشته و نسبت به تبیین این موضوع در جامعه تلاش بیشتری کنند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دینی و مردمی خود را ملزم به اجرای ویژه برنامه‌هایی در این راستا کنند و برای تحقق ترویج فرهنگ غدیر برنامه‌ریزی دقیق و مدون انجام دهند./945/پ202/س
ارسال نظرات