۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۹۰۳۷۲
حجت الاسلام سعیدی:

گسست از ولی فقیه مبنای ریزش در نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و با بیان این که امروز نماد حق در نظام اسلامی ولی‌فقیه است، خاطرنشان کرد: پیوستگی به نماد حق مبنای رویش و گسست از آن مبنای ریزش است.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي، نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دومین یادواره شهدای سازمان بسیج کارمندان سپاه استان که در گرگان برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه شهدا نزد خداوند متعال، گفت: شهادت از دست دادن نیست بلکه به دست آوردن همه چیز است.

وی پایان دادن به حیات در کمال هوشیاری و آشنایی با حیات برای رسیدن به هدفی والاتر را حقیقت شهادت بیان کرد و افزود: شهید نخستین کسی یاد کرد که وارد بهشت می‌شود و این جایگاه والای شهید را در آن دنیا نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محبوبیت شهید، حیات و زندگی جاودانه، بخشش گناهان و معامله با خدا را از جمله مهم ترین ویژگی های بارز شهدا در روز قیامت دانست و خاطرنشان کرد: شهدا شفاعت کننده هستند و برگه شفاعت یک شهید در قیامت نشان از جایگاه یک شهید در جهان آخرت است.

حجت الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: شهدا از ما ایثار، استقامت و مبارزه با دنیای استکبار و گذشتن از مال و آبرو در راه خدا، تسلیم حق و نماد حق بودن و حرکت در محور ولایت و تن ندادن به ذلت می خواهند.

وی با بیان این که از شهادت که مرگ در راه خداست مرگی بالاتر وجود ندارد، افزود: قطره خونی بالاتر از قطره خون شهید برای خدا ارزشمند نیست.

نماینده وی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ و حراست از میراث بزرگ شهدا را از مهم ترین وظایف ما در شرایط حاضر دانست و خاطرنشان کرد: امروز حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی که شهدا برای آن به شهادت رسیدند را یکی از وظایف همگان است.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه سخنان خود به جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و با بیان این که امروز نماد حق در نظام اسلامی ولی‌فقیه است، خاطرنشان کرد: پیوستگی به نماد حق مبنای رویش است و گسست از آنه مبنای ریزش است.

وی همچنین به استقبال گسترده طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم قم از رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این استقبال تثبیت پیوستگی یک امت به نماد و محور حق بود./950/پ202/الف
ارسال نظرات