۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۹۰۳۷۶
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

آمریکا توان مقابله با خواسته ملت عراق را ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع روحانیان مجلس گفت: نظام سلطه برای آنکه از دولت مطیع و دیوانه صدام دولتی مطیع تر بسازد تا در مقابل جمهوری اسلامی بایستد به عراق حمله کرد ولی نتیجه اش نزدیکی ملت عراق به ایران بود.
حجت الاسلام سيد علي طاهري
حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اعلام خبر تشکیل دولت در عراق اظهار داشت: تشکیل دولت رسمی و مردمی در عراق اتفاق مبارکی بود که موجبات ثبات عراق و امنیت منطقه را فراهم می کند.

وی افزود: عراق یکی از کشورهای بزرگ منطقه خاورمیانه است که امنیت این کشور تاثیر مستقیمی در امنیت منطقه خواهد داشت، ازاین رو ما از ایجاد دولتی با توافق تمامی گروه ها و احزاب مردمی استقبال می کنیم.

نماینده اصولگرای مجلس هشتم با بیان اینکه نیروهای اشغالگر عراق و دولت های استکباری بیشترین ضرر را از ثبات و امنیت در عراق متحمل می شوند گفت: نظام سلطه برای آنکه از دولت مطیع و دیوانه صدام دولتی مطیع تر بسازد تا در مقابل جمهوری اسلامی بایستد به عراق حمله کرد ولی نتیجه اش نزدیکی ملت عراق به ایران بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اکنون پس از گذشت 7 سال از اشغال عراق، آمریکا و متحدان شیطانی آنها دریافته اند که حضور در عراق باتلاقی بوده که آنها را در انبوه مشکلات قرار داده و در آینده با خروج خفت بار آنها از عراق ننگی بزرگ تر بر پیشانی شان نقش می بندد که هیچ گاه قادر به جبران آن نخواهند بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا توان مقابله با خواسته ملت عراق را ندارد تصریح کرد: نظام سلطه به این حقیقت پی برده که ساقط کردن دولت صدام برای آنکه دولتی ایجاد شود که بیش از او با جمهوری اسلامی مقابله کند حماقتی بزرگ بود، چرا که امروز تحت هر شرایطی توان مقابله با خواسته ملت عراق را ندارد. /955/ت302/ج
ارسال نظرات