۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۹۰۵۴۵
مدیرعامل بنیاد مهدویت خوزستان:

علمای دین نقطه اتصال بین مردم و ائمه اطهار هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خوزستان، علمای دین را نقطه اتصال بین مردم و ائمه اطهار(ع) دانست و نقش آنان را در تبیین عید غدیر برجسته عنوان کرد.
عيد سعيد غدير
راهپيمايي غديريان سبز علوي و رهپويان سرخ حسيني در قم
ناصر پور فرجی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که برگزار‌کردن هر چه با شکوه‌تر عید غدیر سبب تبیین امامت امیر مؤمنان(ع) در جامعه می‌شود، اظهار داشت: با شکوه برگزار کردن عید غدیر سبب استمرار راه انبیا‌ و تبیین امامت امام علی(ع) در بین آحاد جامعه می‌شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) خوزستان، با بیان این که دشمنان در تلاش برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان نظام اسلامی هستند، اذعان داشت: مستکبران با صرف هزینه های کلان در تلاش هستند تا جوانان ایران اسلامی را از راه اسلام و ولایت جدا کنند؛ اما آنان غافل از این مسأله که مردم عاشق و پیرو ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه هستند و از هیچ طریقی هم نمی توانند ارادت مردم به آرمان های نظام اسلامی کم کنند.

پور فرجی به نقش روحانیت در تبیین مسایل مرتبط با ائمه اطهار(ع) اشاره و خاطر نشان کرد: ؛ چون علمای دین و روحانیان نقطه اتصال بین مردم و اهل بیت(ع) هستند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌‌(عج) خوزستان، در پایان به برگزاری هر چه با‌شکوه برگزار‌کردن عید سعید غدیرخم اشاره کرد و گفت: برگزاری با شکوه جشن‌های عید غدیر همواره سبب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های فرهنگی و اتحاد بین مردم و نظام اسلامی می‌شود./945/پ202/س

ارسال نظرات