۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۰۵۶۰
نماینده مجلس شورای اسلامی:

آمریکا دیگر نمی‌تواند تبلیغات دروغین خود را در عرصه حقوق بشر پنهان کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا با تبلیغات دروغین به دنبال این است که اعمال ضد حقوق بشری خود را پنهان کند.
سيد شريف حسيني
نماينده اهواز در مجلس
سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بابیان این که جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو برای سایر کشورها نمود پیدا کرده است، اظهار داشت: کشورها روز به روز به مجموعه آزادیخواه با محوریت جمهوری اسلامی ایران اضافه می شوند که ثابت کنند بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر آمریکا است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای آزادی خواه، به دنبال استقلال خود هستند، با کسانی که در این زمینه تخطی کنند، بدون هیچ نزاعی با آن برخورد قانونی شود.

حسینی در ادامه سخنان خود، با اشاره به این که همه کشورها معتقدند که اولین ناقض حقوق بشر خود آمریکا بوده، که با بهانه های واهی جنگ های در افغانستان وعراق ایجاد کرده است، خاطر نشان کرد: بعضی از کشورها همچون جمهوری اسلامی ایران مقابل این موضوع ایستاده و نظر خود را به صراحت به جهانیان اعلام کرده‌اند.

وی در پایان سخنانش افزود: آمریکا با تبلیغات دروغین به دنبال این است که اعمال ضد حقوق بشری خود را پنهان کند؛ این حرکات نمادینی که آمریکا برای منحرف کردن افکار عمومی انجام می‌دهد دیگر سودی نخواهد داشت و دیگر مردم جهان فریب تبلیغات آمریکا را نمی‌خورند./945/پ202/س
ارسال نظرات