۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۹۱۰۸۹
آیت الله طبرسی:

غبار فتنه سال گذشته با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی محو شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران فتنه های سال گذشته کشور را درس عبرت بزرگی برای دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: غبار فتنه سال گذشته در کشور با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی محو شد.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان سپاه کربلا مازندران، با اشاره به این که تشکیل بسیج یکی از اقدامات ماندگار امام راحل بوده است، گفت: این نیروی مردمی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کارنامه درخشانی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی داشته است.

وی با بیان این که کارنامه بسیج تنها در عرصه نظامی خلاصه نشده است، افزود: حضور بسیج در عرصه های سازندگی، عمرانی، فرهنگی و سیاسی و عملکرد قابل قبول آن به وضوح روشن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی را یکی از مهم ترین اقدامات بسیج در طول سی سال گذشته دانست و ادامه داد: بسیج همواره در خط ولایت بوده و این راه مستقیم را حفظ کرده است.

آیت الله طبرسی به نقش تأثیر گذار بسیج در خاموش کردن فتنه های سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: حضور به موقع بسیج و نیروهای مردمی بسیاری از توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه قرآن و ارزش های الهی به رهبری امام راحل شکل گرفت، ادامه داد: محتوای انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های جهان متفاوت است، چون مبنای انقلاب اسلامی ایران معنویت و مردم هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در همه دنیا گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: دشمنان از فراگیری گفتمان انقلاب در جغرافیای جهان نگران هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که دنیا امروز تشنه شنیدن گفتمان انقلاب اسلامی ایران است، بیان داشت: دشمنان همه تلاش خود را برای تضعیف این گفتمان به کار گرفته اند که خوشبختانه تأثیری در گسترش آن نداشته است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان نظام اسلامی امروز اسلام، ارزش های انقلاب و روحانیت را هدف قرار داده است، تصریح کرد: سی سال است که دشمنان ضریه زدن به این سه اصل مهم را دنبال می کنند که هر بار نیز با شکست مواجه می شود.

امام جمعه ساری، فتنه های سال گذشته کشور را درس عبرت بزرگی برای دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان باید بدانند که ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به جدایی برخی از خواص از کاروان انقلاب در فتنه های سال گذشته کشور اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه عده ای که خود را مدعی خط امام می دانستند ار آرمان های انقلاب فاصه گرفتند.

وی با بیان این که غبار فتنه سال گذشته در کشور با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی محو شد، ادامه داد: مقام معظم رهبری با هدایت های عالمانه خود توطئه دشمنان را به ملت ایران گوشزد کردند.

آیت الله طبرسی، روح بصیرت را مهم‌ترین خط فکری بسیجیان خواند و گفت: بصیرت در زمانی که غبار فتنه همه جار را فرا گرفته باشد و حق و باطل از هم قابل تشخصی نباشند، مشخص می‌شود./950/پ201/الف
ارسال نظرات