۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۹۱۲۲۲
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تبعیت از رهبری و عمل به وصیت شهدا راه عبور از غبار فتنه ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این که فتنه های دشمنان تمام شدنی نیست، گفت: برای گذر از غبار فتنه ها تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت شهدا ضروری است.
اعتراض علما و شيعيان هند به جنايات آمريکا و اسراييل عليه مسلمانان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در یادواره شهدای شهرستان اهر اظهار داشت: فرزندان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس مقابل دنیای کفر ایستاده و آرمان های اسلام ناب محمدی را حفظ کردند.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس تنها جنگ تاریخ ایران بود که رزمندگان اسلام با رشادت نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی دست دشمنان بیفتد.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این که رزمندگان تنها با هدف دفاع از میهن اسلامی و مقابله با تجاوز رژیم یعثی جنگیدند، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی امروز با توطئه های جدید در صدد تحریف تاریخ دفاع مقدس برآمده است.

وی ادامه داد: فرزندان این مرز و بوم در حالی با دستان خالی مقابل استکبار ایستادند که دشمن بعثی از سوی دول استکباری از همه امکانات و تجهیزات پیشرفته نظامی برخوردار بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، ایمان و تقوا را تنها سلاح رزمندگان اسلام در برابر معاندان دانست و تصریح کرد: همه در قبال شهدا مسؤولیم، اگر ذره ای از آرمان های اصیل امام و انقلاب منحرف شویم، در قیامت باید پاسخگو باشیم.

وی ولایت مداری در شرایط امروز کشور را ضرروی خواند و ادامه داد: فتنه های دشمنان تمام شدنی نیست، برای گذر از غبار فتنه ها تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت شهدا لازم و ضروری است.

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال پرشور مردم قم از رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: این حرکت ولایی مردم همیشه در صحنه قم همه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: آنهایی که با شعار انحرافی در فتنه سال گذشته می خواستند اهداف شهدا و رهبر فرزانه انقلاب را کمرنگ کنند، باید حضور حماسی مردم قم در استقبال از حضرت ایت الله خامنه ای و همچنین استقبال حزب الله لبنان از ربیس جمهور ایران را مشاهده می کردند.

وی در پایان با بیان این که سیاست تغییر دولت اوباما مانند دیگر شعارهای رؤسای جمهور آمریکا با دروغ همراه بود، گفت: امروز ابهت توخالی امریکا در بین ملل آزاده دنیا در هم شکسته و همه می دانند تجهیزات آن در برابر اراده پولادی ملت های آزاده جهان ارزشی ندارد./935/پ202/الف
ارسال نظرات