۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۹۱۲۵۹
فرمانده سپاه سلمان:

رسالت واقعی روحانیان، ترویج تفکر روشن در افکار بسته و کور جامعه است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در همایش پرچمداران بصیرت، گفت: وظیفه و رسالت واقعی علما و روحانیان، ترویج تفکر روشن در افکار بسته و کور جامعه است.
سردار عليرضا عظيمي جاهد، فرمانده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار علیرضا عظیمی جاهد، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان روز سه شنبه در همایش پرچمداران بصیرت در زاهدان، اظهار داشت: وظیفه و رسالت واقعی علما و روحانیون، ترویج تفکر روشن در افکار بسته و کور جامعه است.

وی، با بیان اینکه، بصیرت یعنی گسترش روشن بینی و واقع بینی در اقشاری که عاملین وحدت، عمران و آبادانی را به شهادت می‌رسانند؛ وظیفه روحانیون و علما را برای ایجاد روشنفکری در اقشار مردم مهم عنوان کرد.
سردار جاهد، افزود: امروزه اکیپ‌های عمرانی بسیج وارد این استان شده اند و امنیت را بدست گرفته
و مردم خودشان در کنار بسیج به عمران و آبادانی کشور می پردازند و مراکز فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی و امکانات رفاهی در دورترین نقاط استان سیستان و بلوچستان به همت برادران بسیجی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، ادامه داد: : اکنون افتخار می‌کنیم که پنجاه مرکز علمی در استان وجود دارد و عده‌ای از خدا بی‌ خبر عاملین این آبادانی‌ها را به شهادت می‌رسانند.

سردار عظیمی جاهد همچنین، مکتب را موجب دینداری و بسیجیان را عامل ترویج و آبادانی دانست و خاطر نشان کرد: طوایف و اقوام، پرچمداران این حرکت هستند و تلاش می‌کنیم با وحدت و همکاری، رسالتی که بر دوش داریم دنبال کرده و به مقصد برسانیم ./940/پ202/ص
ارسال نظرات