۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۹۱۲۷۲

توزیع بسته‌های فرهنگی ‌عید ‌غدیر در حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیرخم بسته‌های فرهنگی با موضوع غدیر از سوی معاونت تهذیب و امور فرهنگی حوزه علمیه سیستان و بلوچستان میان اساتید و طلاب حوزه های علمیه زاهدان توزیع شد .
حجت الاسلام علي هندياني، معاون تهذيب و امور فرهنگي مركز مديريت حوزه علميه سيستان و بلوچستان پيام تعظيم دهه غديريه حضرت آيت الله وحيد خراساني


حجت الاسلام علی هندیانی، معاون تهذیب حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان‌ اظهار داشت:‌ این معاونت به مناسبت عید ولایت علوی و اکمال دین نبوی اقدام به توزیع محصولات فرهنگی ویژه عید سعید غدیرخم در میان اساتید، طلاب و فرزندان اساتید و طلاب شهرستان زاهدان کرده است‌.

وی، افزود: این محصولات شامل کتاب‌های‌«‌اعجاز ولایت منشور امامت» ویژه اساتید، «غدیر روز بیعت با امام زمان» ویژه طلاب، «‌15 روز با غدیر» و نشریه «غدیریم» ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه، «آن کار بزرگ» ویژه دانش‌آموزان راهنمایی، ویژه‌نامه «روز شادی» و نقاشی واقعه غدیر برای دانش‌آموزان ابتدایی و کودکان به همراه پوستر به مناسبت این ایام است‌.

حجت الاسلام هندیانی‌ گفت:‌ تعدادی بنر با عنوان نقشه‌خوانی واقعه غدیر که کار جالبی نیز است برای نصب در مساجد زاهدان توزیع شده است‌.

معاون تهذیب حوزه علمیه سیستان و بلوچستان‌ خاطر‌نشان کرد:‌ به همین مناسبت لوح فشرده بیانات حضرت آیت الله وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید با عنوان اهمیت و تعظیم دهه غدیریه و همچنین بروشور پیام ایشان با عنوان وظیفه شیعیان در تعظیم دهه غدیریه در میان مبلغان استان، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه زاهدان و سطح شهر به صورت گسترده توزیع شده است.

وی‌ اعلام کرد: اساتید و طلاب زاهدانی که تاکنون موفق به تهیه این بسته فرهنگی نشده‌اند می‌توانند برای دریافت آن به معاونت تهذیب و امور فرهنگی حوزه علمیه سیستان و بلوچستان مراجعه کنند‌./940/پ202/س

ارسال نظرات