۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۹۱۳۹۶
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز:

هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب مانع از تحقق اهداف سران فتنه شد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان این که هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع از تحقق آرزوی سران فتنه شد، تأکید کرد: امروز محاکمه سران فتنه به یک خواست ملی تبدیل شده است و متولیان این امر باید بیشتر در این خصوص تلاش کنند.
حجت الاسلام احمد سالک سخنگوي مجمع روحانيت مبارز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام احمد سالک، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، روز گذشته در یادواره خانواده‌های یک، دو و سه شهید گیلان که در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با اشاره فتنه های سال گذشته در کشور، هدف اصلی دشمنان از طرح ریزی آن فتنه را براندازی نظام اسلامی عنوان کرد.

وی به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن آتش فتنه های پس انتخابات دهم در کشور اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با هدایت های عالمانه و روشنگری های مدبرانه خود و همراهی ملت ولایت مدار ایران اسلامی توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام سالک با بیان این که هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع از تحقق آرزوی سران فتنه شد، تأکید کرد: امروز محاکمه سران فتنه به یک خواست ملی تبدیل شده است و متولیان این امر باید بیشتر در این خصوص تلاش کنند.

وی تضعیف جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی را یکی ازمهم ترین اهداف دشمنان نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان در فتنه پس از انتخابات نیز همه تلاش خود را برای تضعیف این جایگاه به کار بستند، اما موفق نشدند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به تلاش سی ساله دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه علیرغم همه تلاش های دشمن، امروز این جایگاه مستحکم تر از گذشته شده است.

حجت الاسلام سالک اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی را مرهون امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه باید ادامه دهنده راه امام راحل بوده و از فرامین مقام معظم رهبری نیز تبعیت کنیم و هماهنگ و همراه با ولایت حرکت کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به رهنمودهای بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تلاش دشمن برای القاء جدایی دین از سیاست اشاره کرد و بیان داشت: جان مایه اندیشه های تابناک امام راحل عدم جدایی دین از سیاست است و این تفکر باید برای همیشه حفظ بماند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در جمع طلاب و روحانیان قم پیرامون القای طرح اسلام منهای روحانیت از سوی دشمنان در جامعه اسلامی، گفت: اسلام منهای روحانیت معنا ندارد.

حجت الاسلام سالک به نقش روحانیت در طول تاریخ اشاره کرد و بیان داشت: روحانیت از صدر اسلام تاکنون در روشنگری و هدایت جامعه نقش برجسته ای ایفا کرده است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

وی ولایت فقیه را فلسفه فقهی اسلام ناب محمدی دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ستون خیمه اسلام در قرن حاضر هستند و امروز تبعیت از ایشان بر همگان واجب است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ترویج تفکر اسلام منهای روحانیت و سیاست از توطئه های مهم دشنمنان برشمرد و گفت: امروز همه تلاش دشمنان نظام اسلامی در این خصوص خلاصه شده است.

حجت الاسلام سالک تبعیت از ولی فقیه را عامل سعادت و پیشرفت نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید با همه توان از ولی فقیه محافظت کرد.

وی دز بخش دیگری از سخنان خود به مقام شامخ شهدا اشاره کرد و با بیان این که وظیفه همه ما در حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های شهدا بسیار سنگین است، ادامه داد: خانواده معظم شهدا فرزندان خود را در راه اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت هدیه کردند که باید قدر دانسته شوند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز خون شهدا را سبب کاهش قدرت حاکمیت استکبار و افرایش اقتدار اسلام در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امروز تفکر اسلامی در اقصی نقاط دنیا در حال نهادینه شدن است.

حجت الاسلا سالک در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک عید غدیر، این عید را یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان عنوان کرد و گفت: در غیدر خم پیامبر اسلام(ص) راهبرد حرکت اسلامی از ابتدا تا ظهور حضرت مهدی(عج) را مشخص کرده‌ و خط‌م شی ولایت نیز برای همه زمان ها بسیار واضح و روشن است.

وی با بیان این که امروز دنیا فرهنگ ناب محمدی(ص) و امیر المؤمنین(ع) را دنبال می کند، ادامه داد: این مسأله به برکت فرهنگ غدیر است که رشد بیداری ملت‌های آزاده جهان کاخ‌های حکومت‌های استکباری را به لرزه در آورده است./950/پ201/الف

ارسال نظرات