۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۹۱۶۰۲
فردا در قم؛

نخستین همایش مبلغان جانباز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی قم گفت: مبلغان جانباز می توانند با بیان خاطرات، ایثارگری ها و یاد هم رزمان شهید، جانباز و ایثارگر خود، ارزش های دفاع مقدس را برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کنند.
همايش



حجت الاسلام سید غلامعباس موسوی، مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نخستین همایش مبلغان جانباز،فردا هفتم آذرماه، در قم برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: جانبازان سرمایه های نظام و انقلاب اسلامی، وارثان شهدا و یادآور هشت سال دفاع مقدس هستند و در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس، فعالیت های فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی درخشیده اند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: ما مدیون فداکاری ها، ایثارگری ها و تلاش های جانبازان عزیز هستیم، نسل نو آنگونه که باید و شاید با دستاوردها و فعالیت های این عزیزان آشنا نیستند و لازم است این نسل در جریان فعالیت های طاقت فرسا و مخلصانه ایثار گران و جانبازان قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: تعدادی از مبلغان طلبه و روحانی که در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته، به تبلیغ دین و رزم مشغول بوده اند و به درجه جانبازی نایل شده اند، هم اکنون نیز در عرصه تبلیغ فعال هستند.

مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: از این رو بر آن هستیم تا فعالیت این مبلغان را هدف مند کرده و از ظرفیت های این دسته از مبلغان به نحو شایسته استفاده کنیم و به وسیله این عزیزان ارزش های اسلام و دفاع مقدس را به جامعه منتقل کنیم.

وی تأکید کرد: تبلیغ مبلغان جانباز، یک تبلیغ ویژه و ممتاز است و لازم است زمینه فعالیت تبلیغی این مبلغان در مدارس، بیمارستان ها، بین خانواده های شهدا و ایثارگر و در آسایشگاه های جانبازان و معلولین فراهم شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که حضور مبلغان جانباز در اماکن تبلغی بهترین تبلیغ است، تصریح کرد: مبلغان جانباز می توانند با بیان خاطرات، ایثارگری ها و یاد هم رزمان شهید، جانباز و ایثارگر خود، ارزش های دفاع مقدس را برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کنند.

وی ابراز داشت: به منظور بهره گیری از ظرفیت مبلغان جانباز، همایش مبلغان جانباز، فردا هفتم آذرماه، از ساعت پانزده تا هفده، در سالن پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، برگزار می شود./919/ت 302/ع.

ارسال نظرات