۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۹۱۶۸۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان:

جامعه اسلامی با فاصله‌گرفتن از فرهنگ غدیر دچار انحراف می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: امروز جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند دعوت الهی است و غدیر به خوبی می‌تواند نابسامانی‌های جوامع بشری را از بین ببرد.
حجت الاسلام حسيني فرد مدير کل اوقاف و امور خيريه خوزستان
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، حجت‌الاسلام سیدعبدالرضا حسینی‌فرد، مدیرکل این ادراه، صبح امروز در آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات سراسری علوم قرآنی صنایع پتروشیمی کشور اظهار داشت: اندک زمانی از رسالت پیامبر اکرم (ص) نگذشته بود که جامعه اسلامی از فرهنگ غدیر فاصله گرفت و همین مسئله زمینه‌ساز انحرافاتی شد که منجر به شهادت امام حسین (ع) و به اسارت رفتن خاندان نبی اکرم (ص) شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان این که عامل اصلی اینکه آن حادثه دلخراش بین حاملان قرآن و داعیان اسلام شکل گرفت، فاصله گرفتن از غدیر بود؛ امروز جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند دعوت الهی است و غدیر به خوبی می‌تواند نابسامانی‌های جوامع بشری را از بین ببرد.

حجت الاسلام حسینی فرد، با اشاره به اهمیت غدیر، خاطرنشان کرد: آن کسی که دعوت به اسلام کرد دعوت به غدیر را نیز انجام داد و نبی مکرم اسلام (ص) هنگامی که به دستور خداوند متعال دعوت به اسلام را علنی کرد، علاوه بر دعوت به توحید، دعوت به امامت علی‌بن ابیطالب (ع) را نیز انجام داد.

امام جمعه موقت شیبان اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود، خوزستان را مهد فعالیت‌های قرآن کریم نامید و اظهار داشت: خوزستان مهد قرآن کریم است به طوری که در سال‌های گذشته نفر ممتاز مسابقات جهانی قرآن خوزستانی بوده است./945/د102/س
ارسال نظرات