۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۹۱۷۰۳
عضو خبرگان رهبری:

دشمنان به دنبال تزلزل در امنیت روانی جوانان هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تاکید بر فراهم آوردن زمینه‌‌های نشاط معنوی در جامعه گفت: دشمنان به دنبال تزلزل در امنیت روانی جوانان هستند.
 آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در مراسم بهره‌برداری مجموعه فرهنگی ورزشی گلستان تبریز با اشاره به این‌که در چند سال اخیر فعالیت‌های خوبی در زمینه توسعه اماکن فرهنگی ـ ورزشی صورت گرفته است، اظهار داشت: باید این اماکن بیشتر توسعه یابد تا جوانان با بهره‌مندی از این مراکز بتوانند جسمی سالم و روانی با نشاط داشته باشند.

وی با بیان این‌که تفکر سالم در جسم و روان سالم خواهد بود، گفت: مسؤولان باید نهایت تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه‌های نشاط معنوی جوانان فراهم کنند.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که نگاه تک بعدی به مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غیر قابل قبول است، گفت: در کنار هر طرح اقتصادی بایستی پیوست فرهنگی مورد لحاظ قرار گیرد.

وی با بیان این‌که جوانان موتورهای محرکه جامعه اسلامی و آینده سازان نظام هستند، گفت: هرینه در حوزه جوانان و نشاط معنوی جامعه عین سرمایه‌گذاری است.

همچنین علیرضا نوین، شهردار تبریز در سخنانی، ایجاد 14 خانه فرهنگ، 30 کتابخانه و 100 قرائت خانه را از جمله طرح های عمرانی شهرداری تبریز در بخش فرهنگی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این مراکز برنامه های دینی ، مذهبی و اجتماعی بیش از پیش به جوانان تبیین شود.

گفتنی است، مجتمع فرهنگی ـ ورزشی گلستان، در زمینی به وسعت یک هزار و 500 متر مربع احداث و بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است./935/پ 202/س
ارسال نظرات