۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۹۱۹۵۱
وزیر دفاع:

ترور دانشمندان ایرانی، نشان از روح بی منطق استکبار در برابر ارداه قوی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ وزیر دفاع و پشتیبانی ترور دانشمندان ایرانی را نشان دهنده روح بی منطق استکبار در برابر ارداه قوی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند با این گونه اقدامات ضد انسانی اراده این ملت برای دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و تعالی مستحکم ترخواهد شد.
سردار وحيدي وزير دفاع
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی، امروزدر جلسه شورای اداری بابل، با محکومیت ترور روز گذشته دو استاد دانشگاه شهید بهشتی، این گونه اقدامات دشمنان را درجهت جلوگیری از پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی، ترور دانشمندان ایرانی را نشان دهنده ذلت و خواری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دربرابر ارداه قوی این ملت دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند با این گونه اقدامات ضد انسانی اراده ملت ایران برای دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و تعالی مستحکم ترخواهد شد.

وزیردفاع و پشتیبانی، خون شهید را سبب بارورتر شدن خودباوری های علمی نخبگان و دانشمندان این کشور دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از پیشرفت های نظام اسلامی در عرصه های علمی مرهون زحمات شبانه روزی نخبگان ایرانی است.

وحیدی با تأکید براین که رژیم صهیونیستی با همکاری دستگاه های اطلاعاتی غرب به ویژه آمریکا و انگلیس دست به این اقدام تروریستی درکشور زده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه این گونه اقدام در برابر سکوت مدعیان حقوق بشر دردنیا صورت می گیرد.

وی، سازمان بین المللی و مدافعان حقوق بشر را نسبت به این اقدام تروریستی مسؤول دانست و بیان داشت: این سازمان های مدعی دفاع از حقوق ملت ها باید در پاسخگو باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی با بیان این که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اجازه نخواهند داد خون پاک این نخبگان علمی کشور به راحتی فراموش شود، خاطرنشان کرد: به طور قطع دستگاه های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران این اقدام تروریستی استکبار جهانی را با قاطعیت سرکوب خواهند کرد.

وحیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به اوج اقتدار بین المللی دست یافته است، تصریح کرد: همین پیشرفت ها عامل عصبانیت دشمنان این نظام الهی شده است.

وی با بیان این که استکبار جهانی با ترور دانشمندان ایرانی باردیگر ذلت و حقیر بودن خود را به همه ملت های آزاده دنیا ثابت کرد، ادامه داد: این اقدام تررویستی نشان دهنده روح بی منطق غرب در برابر منطق گویای ملت ایران است.

وزیر دفاع با تأکید براین که دشمنان نمی توانند جلوی پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بگیرند، افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی و فناوری به عنوان یک کشور مقتدر در دنیا است./950/پ202/الف
ارسال نظرات