۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۹۲۰۸۱

آیت الله نوری همدانی دقایقی قبل وارد رشت شد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه سفرهای تبلیغی خود دقایقی قبل در قالب سفر چهار روزه وارد فرودگاه بین المللی شهر رشت شد.
ورود آيت الله نوري همداني ورود آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید، در بدو ورود به فرودگاه رشت از سوی نماینده ولی فقیه در گیلان، مسؤولان و جمعی از روحانیان استان مورد استقبال رسمی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، برنامه های رسمی سفر چهار روزه حضرت آیت الله نوری همدانی از فردا با سخنرانی در کنگره شهدای روحانی استان گیلان با محوریت میرزا کوچک خان جنگلی در مصلی امام خمینی(ره) رشت آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار رسا، دیدار با اقشار مختلف مردم استان، دیدار با علما، روحانیان و ائمه جمعه، دیدار با نیروهای مسلح، ملاقات با فرهنگیان، اساتید دانشگاه و نخبگان علمی و سخنرانی در شورای اداری استان بخشی از مهم ترین برنامه های سفر چهار روز حضرت آیت الله نوری همدانی به استان گیلان است.

همچنین حضور در منزل خانواده های شهدا، بازدید از حوزه علمیه درحال ساخت امیرالمؤمنین(ع) رشت و نیز برخی دیدارهای دیگر از برنامه های بعدی این مراجع تقلید در سفر به استان گیلان است./950/پ202/الف
ارسال نظرات