۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۹۲۱۸۸

برنامه های روز دوم و سوم سفرآیت الله نوری همدانی به گیلان اعلام شد

خبرگزای رسا ـ مسؤول دفترحضرت آیت الله نوری همدانی برنامه های روز دوم و سوم سفر تبلیغی این مرجع تقلید به گیلان را اعلام کرد.
آيت الله نوري همداني
وحید نجف زاده، مسؤول دفترحضرت آیت الله نوری همدانی، درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در رشت گفت: این مرجع تقلید ساعت سه بعد ازظهر امروز با حجت الاسلام و المسلمین قربانی، با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار و گفت و گو خواهد کرد و در ادامه به دیدار مسؤول حوزه علمیه مستوفی رشت خواهد رفت.

وی همچنین از دیدار امروز حضرت آیت الله نوری همدانی از دو خانواده شهید در رشت خبر داد و افزود: هر یک از این خانواده ها سه فرزند خود را در راه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده اند.

نجف زاده با بیان این که حضرت آیت الله نوری همدانی در آخرین برنامه دومین روز سفر تبلیغی خود به استان گیلان در شهر آستانه اشرفیه حضور خواهد یافت، بیان داشت: نماز مغرب و عشاء نیز در حرم آقا سیدجلال الدین اشرف، برادر امام رضا(ع) به امامت این مرجع تقلید اقامه خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی در سومین روز از سفر خود به گیلان، ساعت نه صبح فردا در حسینیه سپاه در رشت با نیروهای مسلح استان دیدار خواهد کرد.

مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه را دومین برنامه این مرجع تقلید در روز شنبه اعلام کرد و ادامه داد: این دیدار نیز ساعت 15 بعدازظهر فردا در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار خواهد شد./950/پ202/الف
ارسال نظرات