۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۹۲۴۹۱
معاون سیاسی استانداری مازندران:

بصیرت و آگاهی مهم ترین پیام نهضت حسینی است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران بصیرت و آگاهی را مهم ترین پیام نهضت حسینی دانست و گفت: مبلغان باید این پیام مهم را برای مردم تبیین کنند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، امروز در جمع مبلغان اعزامی اداره کل اوقاف مازندران به مناطق محروم و امامزاده ها استان که در آستانه امامزاده عباس ساری برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، گفت: اهداف و بصیرت امام حسین(ع) در روز عاشورا باید جزء اهداف اصلی مبلغان قرار گیرد.

وی افزود: مکتب اهل بیت و امام حسین(ع) مکتب انسان ساز است و همه کسانی که در مقابل ظلم و ستم قیام کردند و حکومت اسلامی تشکیل دادند از نهضت نورانی سیدالشهداء الگو برداری کردند.

ابراهیمی ادامه داد: دهه اول محرم زنده شدن امر به معروف و نهی از منکر است و کم رنگ شدن این فریضه بزرگ از جمله تهدیدات جدی دشمنان در جامعه اسلامی است که مبلغان برای ترویج معروف ها و نهی از منکرها نقش اصلی را ایفا می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، استقرار توحید و خدا پرستی را از جمله مهم ترین اهداق قیام امام حسین(ع) دانست و افزود: یکی از اهداف دشمن ایجاد حکومت سکولار در جامعه اسلامی است که مبلغان باید در زمینه استقرار توحید و خداپرستی تلاش فراوانی داشته باشند.

ابراهیمی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از فرهنگ و نهضت حسنیی دانست و ادامه داد: این فرهنگ دینی و عشق به ائمه اطهار(ع) مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در سی سال گذشته علیه نظام اسلامی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ملت ایران گفت: دشمنان سی است که ما را در تحریم نگه داشتند و می خواهند با ادبیات تحریم ما را وارد مذاکره کنند و همه ما باید هوشیار باشیم و نسبت به ایجاد جنگ روانی دشمنان پاسخ کوبنده داشته باشیم.

معاون استاندار مازندران در پایان به طرح هدفمند کردن یارانه از سوی دولت اشاره کرد و بیان داشت: مبلغان در ماه محرم علاوه بر تبیین نهضت حسینی می توانند این طرح مهم که شایسته ملت ایران است را توجیه کنند و بدانند که دولت در حوزه عدالت اجتماعی می خواهند خدمات لازم را به مردم ارائه دهد و طرح هدفمندی یارانه ها از بهترین خدمات رسانی به عموم مردم است./950/پ202/الف
ارسال نظرات