۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۹۲۵۰۸

کلیات مفاتیح‌الجنان با ترجمه حجت‌الاسلام انصاریان اینترنتی شد

خبرگزاری رسا ـ کلیات مفاتیح‌الجنان با ترجمه حجت‌الاسلام حسین انصاریان زیر نظر مرکز علمی و تحقیقاتی دارالعرفان شیعی بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این مرکز قرار گرفت.
مفاتيح النّجاح


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کلیات مفاتیح‌الجنان با ترجمه حجت‌الاسلام حسین انصاریان با هدف تبلیغ دین مبین اسلام و اعتلاى روز افزون دین محمدى‌‌(ص) و خاندان مطهرش میان آحاد مردم بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی عرفان قرار گرفت.

براساس این گزارش، نرم‌افزار کلیات مفاتیح‌الجنان که زیر نظر مرکز علمی و تحقیقاتی دارالعرفان با اشراف حجت‌الاسلام حسین انصاریان در پاییز امسال افتتاح شده، حاوی متن کلیه ادعیه و زیارات است.

امکان جست‌وجو در فهرست و متن ادعیه و زیارات و ارائه برخی ادعیه و زیارات به صورت صوتی از دیگر امکانات این نرم افزار است.

اعمال سال، زیارات، محلقات مفاتیح‌الجنان، اعمال شب و روز، نمازهای مستحبه، ادعیه و عوذات آلام و اسقام، ادعیه منتخبه از کتاب کافی، ذکر بعضی احراز و ادعیه موجزه، خواص بعضی سوره و آیات و آداب اموات و ادعیه متعلق به آن از جمله بخش‌هایی است که در این مجموعه به چشم می‌خورد.

نرم‌افزار حاضر از هشت فصل تعقیبات مشترک، تعقیقات نماز، دعاهای ایام هفته، فضیلت و اعمال شب و روز جمعه، زیارت معصومین‌‌(ع) در ایام هفته، بیان بعضی از دعاهای مشهور، بعضی آیات و دعاهای نافعه مختصره و مناجات خمس عشره تشکیل شده است.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به نشانی اینترنتی نرم‌افزار کلیات مفاتیح‌الجنان http://www.erfan.ir/farsi/mafatih مراجعه کنند. /920/پ203/ص

ارسال نظرات