۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۹۳۴۷۵
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان:

وحدت حوزه و دانشگاه موثرترین راه مقابله با دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، ابراز داشت: ارائه ی یک الگوی درست برای همه جوامع از اهداف والای انقلاب اسلامی است که در وحدت میان حوزه و دانشگاه تجلی می شود.
حجت الاسلام جوانمردزاده، مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خوزستان
حجت الاسلام عبد الباری جوانمرد زاده، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: ارائه ی یک الگوی درست برای همه جوامع از اهداف والای انقلاب اسلامی است که در وحدت میان حوزه و دانشگاه تجلی می شود و این به معنای وحدت در هدف است.

حجت الاسلام جوانمرد زاده، در بخشی از سخنان خود با بیان این که اساس و رکن انقلاب اسلامی وحدت همه اقشار است تصریح کرد: وحدت همان طوری که در پیدایش انقلاب نقش بسزایی داشته است در استمرار آن هم نقش مهمی را ایفا می کند که اوج وحدت باید در میان اقشار فرهیخته جامعه باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن بیان تعریف بصیرت که بکار گرفتن تمام وسایل جمعی فردی در تحقق اهداف انبیاء و ارزش های دین است گفت: با کنار آمدن دوبال اجتماعی علمی و تربیتی حوزه و دانشگاه غایت تحصیل جوانان جامعه با معنویت تحقق می یابد که ملزم بصیرت اساتید حوزه ودانشگاه است.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، در پایان سخنان خود ابراز داشت: همدلی و همگرایی، برگزاری مراسم هم اندیشی و تعریف الگوهای فرهنگی با حضور دانشمندان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه از ملاک ها و شاخص های اصلی وحدت حوزه ودانشگاه می باشد./945 /ت303/ص
ارسال نظرات