۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۹۳۷۰۷

عرفان‌های کاذب و نوظهور در حوزه علمیه تبریز بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مبانی عرفان‌های کاذب و نوظهور در حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.
عرفان هاي نوظهور
خانم نوروزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه صادقیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: نشست آشنایی با مبانی عرفان‌های کاذب و نوظهور با محوریت موضوع عرفان حلقه(‌کیهان درمانی) در این مرکز علوم اسلامی برگزار خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: این کارگاه آموزشی که با جلسه پرسش و پاسخ همراه خواهد بود، از ساعت 9:30 شنبه چهارم دی در نمازخانه حوزه علمیه صادقیه تبریز واقع در راسته کوچه برگزار می شود.

نوروزی گفت: این نشست در ادامه سلسله نشست‌های آشنایی با عرفان های کاذب با حضور حجت الاسلام نظری، مسؤول سابق نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز همراه خواهد بود.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت تبلیغ در این مرکز خبر داد و گفت: این دوره دو روزه که با حضور سی نفر از طلاب این مرکز همراه بود، با هدف تبیین راهکارهای نوین تبلیغ و تشریح ابعاد مختلف جنگ نرم دشمنان برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه صادقیه ادامه داد: حجج اسلام برگی و نظری به عنوان اساتید این دوره‌ دو روزه، به تبیین شیوه‌های به روز تبلیغ مبانی اسلامی و تشریح مواضع دشمنان در انحراف افکار و عقاید جوانان ایرانی پرداختند.

وی در پایان از اعزام مبلغ همزمان با ماه محرم از سوی این مرکز علوم دینی خبر داد و گفت: مهم‌ترین وظیفه طلاب اعزامی به مجالس مذهبی بانوان، مقابله با خرافه گری و بدعت گذاری در جلسات عزاداری است./935/پ202/س
ارسال نظرات