۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۹۴۰۳۵
مسؤول حوزه علمیه امام صادق گرگان:

خلق حماسه نهم دی، سران فتنه را به زباله دان سیاسی تاریخ فرستاد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان، نهم دی را یادآور حماسه عاشورایی ملت هوشیار ایران اسلامی دانست و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با بصیرت و موقعیت شناسی خود در نهم دی ماه سال گذشته سران فتنه را برای همیشه به زباله دان سیاسی تاریخ انداختند.
حماسه نهم دي
حجت الاسلام محسن طاهری، مسؤول مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) گرگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، روز نهم دی را یادآور حماسه عاشورایی ملت هوشیار ایران اسلامی دانست و گفت: ملت ولایت مدار ایران در این حماسه تاریخی با بصیرت عاشورایی خود فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستادند.

وی با اشاره به این که آتش فتنه سال 88 در ظاهر به بهانه انتخابات آغاز شد، اما در عاشورای سال گذشته با توهین به مقدسات به اوج خود رسید، افزود: قاطبه مردم ولایت مدار و بصیر کشورمان از همان آغاز، و به خصوص پس از خطبه های روشن گرانه رهبر حکیم و شجاع انقلاب در 29 خرداد 88 راه خود را از فتنه گران و فریب خوردگان جدا کردند.
 
حجت الاسلام طاهری ادامه داد: اما گویا فتنه گران به پشتوانه دشمنان قسم خورده انقلاب و برخی خواص بی بصیرت و یا مردود، امیدوار بودند و با تدوام بخشیدن به آشوب ها، می توانند نظام را به زانو در بیاورند و یا به عقب نشینی وادار کنند.

وی با اشاره به این که طولانی شدن روند فرسایشی فتنه و آشوب، موجب عصبانیت عوامل مزدور و ضد انقلاب و سران فتنه شده بود، گفت: این جریان منحرف و نفاق آلود در عاشورای سال گذشته ماهیت پلید خود را به نمایش گذاشت و همگان دریافتند که سران فتنه برای رسیدن به اهداف جاه طلبانه خود هیچ حد و مرزی نمی شناسند و حاضرند انقلاب و حتی دین را فدای خواسته های خود کنند.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با بصیرت و موقعیت شناسی خاصی که داشتند به میدان آمدند و با حضور گسترده خود در سراسر کشور و سر دادن شعار های شفاف و نفاق شکن سران فتنه را برای همیشه به زباله دان سیاسی تاریخ انداختند.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که استان گلستان از معدود پیشگامان این حرکت انقلابی و دشمن شکن بود، افزود: هرچند این حرکت در سراسر کشور در روز نهم دی 88 انجام شد ولیکن در استان گلستان به همت برخی از مدیران و نیروهای ولایتمدار یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور این راهپیمایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: به جرأت می توان گفت که راهپیمایی هشتم دی سال گذشته استان گلستان، پس از حضور حماسی مردم در پنجم آذر 57، از جمله وقایع به یاد ماندنی در تاریخ سیاسی و مبارزاتی مردم گرگان است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان با تأکید بر اینکه فتنه گران پس از جریان خیزش عمومی مردم در روز نهم دی به خوبی دریافتند که نمی توانند با مقدسات دینی و مذهبی این مردم بازی کنند، تصریح کرد: به همین خاطر امروزه از طریق تظاهر به شعائر دینی وارد شده اند و به خیال خام خود می خواهند چهره افشا شده خود را دوباره در زیر لوای دین پنهان کنند.

حجت الاسلام طاهری در ادامه گفت: مسأله دیگری که جریان فتنه می خواهد آن را حربه ای برای شروع مجدد فتنه گری قرار دهد موضوع طرح هدفمند کردن یارانه ها است به همین جهت بر همه دوستداران نظام و سلایق مختلف اصولگرایی لازم است که در این زمینه همدلی و همراهی لازم را داشته باشند.

وی، نفاق ستیزی را از جمله دستاوردهای حماسه روز نهم دی سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: این مسأله وظیفه همیشگی مومنان است و از آنجا که مبارزه با نفاق مهم ترین و پیچیده ترین نوع جهاد فی سبیل الله به شمار می رود، نباید انتظار داشت که این مبارزه را می توان با روش های ساده و بدون هزینه و فعالیت های سیاسی کم هزینه به سرانجام رساند.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که جریان نفاق برای حذف نیروهای مؤمن از روش های ناجوانمردانه ای همچون تهمت، تمسخر، شایعه پراکنی و اختلاف افکنی بهره می برد، اضافه کرد: روش برخورد جریان نفاق و گروهک های منحرف را با افرادی چون شهید مطهری و شهید دکتر بهشتی در دوران انقلاب و پس از پیروزی و نیز با بزرگانی چون آیت الله مصباح یزدی در دوران اصلاحات فراموش نکرده ایم./950/ت302/ج
ارسال نظرات