۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۹۴۵۵۷
در خطبه‌های نماز جمعه؛

ائمه جمعه ‌‌خوزستان بر تداوم جریان بصیرت‌‌‌بخشی و فتنه‌شناسی تأکید کردند

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه خوزستان حماسه نهم دی را تجلی بارز بصیرت و آگاهی ملت ایران اسلامی توصیف کردند.
نهم دي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار داشت: این حماسه یکی از بزرگترین حماسه های جاوید ایران اسلامی است که حضور اقشار مختلف جامعه در این روز، ولایت مداری آنان را به جهانیان نشان داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان، تأمل بصیرانه را وظیفه افراد متعهد، در شرایط برهم ریختن جبهه داخلی و ابهام در تشخیص حق از باطل دانست و اذعان داشت: غبار فتنه زمینه بروز و ظهور افکار التقاطی و نحله های انحرافی را فراهم می کند.

استاد حوزه های علمیه آبادان، به بیان تحلیل های مقام معظم رهبری نسبت به فتنه گران و سران آن ها اشاره کرد و گفت: شیوه رویارویی مردم با فتنه سبز سال 88، تجلی بارزی از بصیرت ورزی در شرایط غبار آلود بیگانگان و منافقان بود.

امام جمعه آبادان، با اشاره به استمرار توطئه های دشمنان برای دامن زدن فتنه در ایران، اذعان داشت: دشمنان در تلاش هستند تا بتوانند از هر شیوه ای برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کنند، از این رو همه روحانیون، کارشناسان عرصه های دینی و طلاب حوزه های علمیه هوشیار و آگاه باشند و با رفع ابهامات موجود در جامعه، حیله های فتنه گران را نقش بر آب کنند.

وی به امپراطوری رسانه ای غرب علیه ایران اشاره و تصریح کرد: اقدام های تخریبی دشمنان که با استفاده از شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای انجام می گیرد، تنها برای منحرف کردن افکار و عقاید جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است؛ چرا که جوانان و نوجوانان، آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی، در پایان خطبه های نماز جمعه، به حضور گسترده و چشم گیر مردم خون گرم آبادان در راهپیمایی 9 دی اشاره کرد و گفت: ملت ایران و به ویژه مردم غیور آبادان با حضور گسترده در آیین های اسلامی، دلبستگی و تعهد اخلاقی و اعتقادی خود را به ولایت فقیه نشان دادند.

عشق به ولایت فقیه اعلام برائت از فتنه گران است

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حضور چشم گیر مردم در صحنه های انقلاب، اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی با برخورداری کامل از آگاهی، بصیرت و پیروی از ولایت و رهبری در برابر فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کردند و مانع دستیابی آنان به اهداف پلیدشان شدند.

استاد حوزه های علمیه بهبهان، با بیان این که بصیرت و میثاق امت با ولایت و رهبری اختصاص به یک روز و یک واقعه ندارد، گفت: مردم با عشق و اعتقاد به ولایت و رهبری، بر خلاف فتنه گران دشمنان را نا امید و موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان شدند.

حجت‌الاسلام سلیمانی، با اشاره به جنایت های مستکبران گفت: آمریکا و انگلیس به بهانه دفاع از حقوق بشر وارد کشور های مستضعف شده و آن ها را مستعمره خود می کند در صورتی که خود نماد بارزی از نقض حقوق بشر است، از این رو مجمع های جهانی باید پرونده جنایی آمریکا و حامیانش را در عراق و دیگر کشور های ستم دیده مورد بررسی قرار دهند.

امام جمعه بهبهان، در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، خاطر نشان کرد: این طرح از بزرگترین طرح های اجرایی دولت از دوران انقلاب تا کنون است، که نیازمند عزم راسخ و استوار مردم و مسؤولان است.

تعرض فتنه گران به مقدسات دین اسلام نشان دهنده خوی حیوانی آنان است

حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی، امام جمعه خرمشهر، روز گذشته در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با اشاره به تحریم های سی و یک ساله غربی ها علیه ایران اظهار داشت: ابرقدرت‌ها با تحریم‌های ظالمانه خود که در طول 31 سال دوران انقلاب اسلامی به ملت ایران تلاش کردند تا ایران را به زانو در آورند، اما آنان غافل از روح بزرگ ملت ایران هستند که هیچ گاه قادر به دسترسی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه خرمشهر، به تبلیغات گسترده کشور های غربی علیه افکار و عقاید ملت ایران اشاره کرد و گفت: خواست خدای متعال بر این است که غربی‌ها را با وجود تبلیغات گسترده در خصوص مسائل اقتصادی، به بدترین وضعیت اقتصادی کشانده و آنها را با بحران‌های متعددی در این زمینه مواجه کرده است.

استاد حوزه علمیه خرمشهر، با اشاره به حضور جاودان مردم در حماسه 9 دی، گفت: در این روز تاریخی مردم با خاموش کردن آتش و زدودن گرد و غبار از فتنه دشمنان، فرصت پیشرفت و بهره‌مندی از خدمات دولت دهم را مهیا کردند.

وی با اشاره به وقایع تلخ روی داده در عاشورای 88 توسط فتنه‌گران گفت: فتنه‌گران با جسارت به مقدسات مردم در عاشورای حسینی 88، خوی حیوانی و ضد استکباری خود را به ملت ایران نشان دادند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر، به مشارکت پرشور مردم در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها، روز به روز شاهد کاهش مصرف سوخت در چند روز گذشته بودیم به گونه‌ای که آمار مصرف سوخت در خرمشهر از 45 تا 70 درصد کاهش یافته است.

موسوی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی در خرمشهر گفت: هم‌اکنون در این شهرستان ظرفیت‌های خالی برای اشتراک پذیری مردم وجود دارد که لازم است مردم با درخواست اشتراک از این نعمت الهی بهره مند شوند.

حضور مردم در حماسه 9 دی نشان دهنده صلابت ملت ایران است

حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌زاده، امام جمعه هندیجان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به فتنه سبز سال 88 اظهار داشت: دشمن با فتنه سال 88 در تلاش بودند تا جوانان را به انحراف بکشاند که خوشبختانه با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم ایران این توطئه عظیم خنثی شد.

وی با اشاره به نقش جدی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در فتنه 88 اذعان داشت: هدف آمریکا و غرب در ایجاد فتنه 88 از بین بردن عظمت و قدرت ایران اسلامی پس از سه دهه سرافرازی در عرصه های بین المللی است.

حجت‌الاسلام بهبهانی‌زاده، خطاب به دشمنان و فتنه گران گفت: دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند که ملت بزرگ ایران با صلابت و عظمت در کنار ولایت فقیه ایستاده و همیشه هم در کنار رهبری و اطاعت از فرامین او حاضر خواهند بود.

امام جمعه هندیجان در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قیام 19 دی سال 56 بود که منجر به پیروزی قطعی انقلاب اسلامی در سال 57 شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی هندیجان، با اشاره به برملا شدن چهره واقعی سران فتنه تصریح کرد: فتنه‌گران با از دست دادن تقوای خود به زیر چتر حمایتی آمریکا رفتند و بی‌بصیرتی خود را برای همگان نشان دادند.

حجت‌الاسلام بهبهانی‌زاده، به افزایش اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه های بین المللی اشاره و گفت: جایگاه فعلی ملت بزرگ ایران در عرصه بین المللی بر قله‌های افتخار و عظمت است و این ثمره خون شهدا، انقلاب و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری است.

وی در پایان به نقش تاریخی حماسه 9 دی اشاره و خاطر نشان کرد: حضور مردم در نهم دی ماه نشان از بیداری و آگاهی ملت ایران در برابر توطئه‌های بی شمار دشمنان داخلی و خارجی است.

حماسه نهم دی یکی از معجزات الهی بود

 حجت‌الاسلام سید محمدحسین علوی‌اصل، امام جمعه شهرستان گتوند، روز گذشته، در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: روز 9 دی چشم دشمنان ایران اسلامی و فتنه را کور کرد و این در حالی بود که دشمنان تمام تیرهای موجود خود را رها کردند و دست از هیچ خدعه‌ای بر نداشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در سال گذشته بصیر‌ترین و ولایی‌ترین نمایش‌های دوران انقلاب را از خود نشان دادند، گفت: ولایتمدار‌ترین ملتی که تاکنون وجود داشته است مردم ایران هستند که با تمام وجود از رهبری و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

استاد حوزه علمیه خوزستان در ادامه افزود: در این 30 سال ملت ایران هرگز ولایت و خط اسلام راستین را تنها نگذاشت، چرا که پشتیبانی ملت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و حضور آنان در صحنه همواره یکی از دستورات دین اسلام و از عوامل عزت مسلمین و خنثی کننده توطئه‌های دشمن بوده است.

وی این حماسه بزرگ را یکی از معجزات الهی دانست و گفت: بی‌شک یکی از معجرات الهی درباره جایگاه ولایت و اتمام حجت بر همه عالم همین حماسه نهم دی سال گذشته بود.

حجت الاسلام علوی‌اصل افزود: ملت ایران در روز نهم دی و 22 بهمن سال گذشته با آگاهی، بصیرت، همت و توفیق الهی پاسخ کوبنده‌ای به همه مخالفان نظام جمهوری اسلامی داد و حجت را بر همه تمام کرد.

امام جمعه گتوند ادامه داد: ‌جمعیت شرکت کننده در این دو راهپیمایی،‌ دشمنان و مخالفان نظام اسلامی اعم از مخالفان نظام اسلامی اعم از مخالفان معاند و مخالفان غافل، که از مدت‌ها پیش برای ایجاد درگیری میان مردم و القای رویگردانی مردم از نظام برنامه‌ریزی و طراحی کرده بودند با آگاهی و بصیرت مشت محکمی بر دهان همه مخالفان کوبیدند.

علوی‌اصل ادامه داد: نظام مردمی و دینی مستحکم و ضد ضربه جمهوری اسلامی پس از سه دهه از ظهور و بروزش روز به روز بر عزت و عظمت آن افزوده و دشمنان اسلام به هر دری که زدند و هر فتنه و توطئه‌ای را که در پیش گرفتند به لطف خداوند خود رسواتر و شکست خورده‌تر از قبل شدند.

مردم ایران در 9 دی سنگ تمام گذاشتند

حجت‌الاسلام سیدجلیل محقق روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی پس از آنکه متوجه فتنه و خدعه‌های دشمنان ایران و اسلام شدند همگی به صحنه امدند و روی دشمن را سیاه کردند.

وی با اشاره به ابعاد عظیم جریان 9 دی گفت: دشمنان ابتدا به رهبری انقلاب و در گامی فراتر به عاشورا توهین کردند و ثابت کردند برای رسیدن به اهداف خود به همه چیز دست خواهند زد.

استاد حوزه علمیه شوشتر تاکید کرد: بعد از هتک حرمت عناصر پلید به عاشورا توده‌های مردم به صورت خودجوش حماسه 9 دی ‌ماه که در واقع عریان‌کننده اهداف غرب در ایران بود، را رقم زدند.

وی افزود: 9 دی ‌ماه از ابعاد مختلفی قابل بررسی است و به عنوان یک روز به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی، برگ زرینی بر افتخارات مردم غیرتمند ایران اسلامی افزوده است.

حجت الاسلام محقق تصریح کرد: حماسه 9 دی 88 حماسه‌ای عظیم و دارای سه پیامد و دستاورد بود و با این حرکت بارقه امید در دل عناصر دلسوز نظام شعله گرفت و موجب تقویت باورهای دلسوزان در داخل ایران و طرفداران انقلاب اسلامی در سراسر دنیا شد.

امام جمعه شوشتر بیان داشت: دستاورد دیگر قیام 9 دی این است که مردم به دشمن نشان دادند، همچنان در صحنه هستند و از راه و مرام اهل بیت(ع) جداشدنی نیستند و با هر عنصر پلیدی که قصد بی‌حرمتی به اعتقادات دینی ما را داشته باشد، برخورد شدیدی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حماسه مردم در 9 دی تمام نقشه‌های فتنه‌گران را خنثی کرد، اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از توان، پول و احزاب داخلی و خارجی به دنبال از پای درآوردن انقلاب اسلامی بودند که حضور مردم و پشتیبانی از رهبری و حمایت از اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورای حسینی موجب شد، فتنه آنان خنثی شود.

حجت الاسلام محقق تصریح کرد: حماسه پرشکوه و ماندگار 9 دی 88 علاوه بر آنکه چشم فتنه‌گران داخلی را خیره و آنان را منزوی کرد، آب سردی بر پیکره تبلیغات واهی و نقشه‌های براندازی دشمنان خارجی بود و ثابت کرد، ایرانیان ولایتمدار همواره و همیشه بر پایه اندیشه‌های ناب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب آماده جانفشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فتنه 88 جنگ نرم تمام عیار بود

حجت‌الاسلام مصطفی نصیری روز گذشته در خطبه‌های این هفته سردشت اظهار داشت: هیچ کس نباید این جریان را دست کم گرفته و کوچک بشمارد‌ چون دشمن با راه اندازی این جریان سودای براندازی نظام را در سر می‌پروراند که به حمدالله و با رهمنون‌های رهبری و بصیرت و حضور مردم با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام نصیری تصریح کرد: پشت پرده جریانات پس از انتخابات سال گذشته کشورهایی همچون آمریکا‌، انگلیس و رژیم اشغال گر قدس قرار داشت و این جریان همچنین از سوی سلطنت طلب‌ها‌، بهائیون و جریان‌های مخالف نظام در داخل و خارج کشور حمایت می‌شد.

خطیب جمعه سردشت دزفول گفت: با این وجود سران و عوامل فتنه هیچگاه حاضر نشدند خط خود را از آن کشورها و گروه‌ها و افراد معاند انقلاب جدا کنند که جای بسی تعجب و تاسف داشت و متاسفانه برخی‌ها امروز می‌گویند این جریان اتفاقی بود که پس از انتخابات در تهران رخ داد و تمام شد و رفت و به ما ارتباطی ندارد.

حجت الاسلام نصیری تصریح کرد: این قضیه مثل این است که خدای ناکرده بگوئیم واقعه جانگداز عاشورا جریانی بود که به وقوع پیوست و تمام شد و دیگر نباید به آن پرداخت.

وی گفت: این در حالی است که همه می‌دانیم آمریکای جنایتکار ده‌ها میلیون دلار هزینه در اختیار سران فتنه قرار داده و ساده‌لوحانه است اگر به اینگونه اقدامات توجهی نشود و فراموش شود.

قوه قضائیه بدون هیچ ملاحظه‌ای سران فتنه را محاکمه کند

حجت الاسلام سید محمد امام امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شوش اظهار داشت: این آیین نماد میثاق با ولایت بود که به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان در ادامه افزود: 9 دی روز وحدت و روز تودهنی به مخالفان انقلاب شکوهمند اسلامی و ولایت فقیه است که همواره باید در راستای زنده نگهداشتن این روز به عنوان یک حماسه بزرگ در تاریخ کشور تلاش کرد.

حجت الاسلام امام تصریح کرد: در چنین روزی مخالفان جمهوری اسلامی بازیچه دست دشمنان اسلام و انقلاب شدند و به عناصری شبیه به اهل کوفه در روز عاشورا تبدیل شدند که با حضور توام با بصریت مردم به شکست آنان منجر شد.

عضو شورای حوزه علمیه خوزستان فتنه سال گذشته را در راستای اهداف استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار خواند و گفت: اینگونه اقدامات بارها از سوی آمریکا به عنوان انقلاب‌های رنگی صورت گرفته است البته با هوشیاری و بصیرت مردم و تمسک آنان به ولی امر مسلمین فتنه دشمنان با شکست کامل مواجه شد اما امروز از قوه قضائیه انتظار می‌رود که بدون هیچگونه ملاحظه‌ای به محاکمه عوامل آن بپردازد.

حجت الاسلام امام گفت: عدالت باید برای همه بوده و در این خصوص نیز لحاظ شود اینگونه نباشد که خدای ناکرده افرادی به‌ خاطر اینکه در جایگاه‌های ویژه‌ای قرار دارند مورد محاکمه قرار نگیرند.

علل فتنه باید همواره از سوی ملت مرور شود

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی روز گذشته در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان مهم‌ترین این عوامل را دنیا‌طلبی‌، غفلت و بی‌طرفی نسبت به جریان حق و باطل عنوان کرد و گفت: یک فرد بصیر و انقلابی باید از توان و بصیرت شناخت فتنه برخوردار بوده و عوامل آن را همواره مرور کند تا آنگاه که فضا به لحاظ سیاسی و فکری غبارآلود می‌شود به غفلت‌ دار نشود.

وی افزود: 9 دی در حقیقت یک مکتب فکری را به دنیا نشان داد که با حضور حماسی مردم شکل گرفت و تمامی طراحی‌های طولانی مدت و پرخرج دشمنان را در چند ساعت نقش بر آب کرد.

خطیب جمعه اندیمشک همچنین این پیروزی بزرگ را متاثر از پیروی از ولیه فقیه و وجود با برکت مقام معظم رهبری دانست و گفت: دشمنان با هدایت معظم له‌، حضور حماسی ملت و اتصال آنان به تفکرات و پیام‌های حسینی زمین‌گیر شدند.

وی همچنین با مقایسه موضع‌گیری برخی خواص در جریان فتنه و تسلیم آنان در برابر خواسته‌های زورگویان با زمان عاشورا گفت: در زمان امام حسین‌(ع) نیز عده‌ای بخاطر رفاه زدگی‌، حبّ مقام‌، دوری از خطر و ... سقوط کرده و به دامان دشمنان پناه بردند.

حجت‌الاسلام خدامی از رخدادهای پس از انتخابات سال گذشته به عنوان صف کشی‌های حق و باطل در مقابل هم یاد کرد و گفت: این تنازع و تقابل پیوسته و دائمی است از جمله وظیفه مومنان متعهد این است که در برابر باطل ایستادگی کرده و در کنار لشکریان حق باشند.

امام جمعه اندیمشک تصریح کرد: این در حالی است که متاسفانه برخی خواص در حالی که ایستادگی ملت را در برابر جریان فتنه می دیدند‌، فریب خورده و بی‌تفاوت ماندند و به وظایف مسلمانی خود عمل نکردند.

سرنوشتی همچون شوروی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی روز گذشته در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول اظهار داشت: جهانیان مشاهده کردند که چگونه امام راحل (ره) در پیامی پیامبرگونه نوید فروپاشی نظام کمونیستی شوروری را داد و این قضیه طولی نکشید که به وقوع پیوست.

وی افزود: از آنجا که نظام‌های استکباری بر اساس فطرت‌های پاک بنا نهاده نمی‌شوند محکوم به شکست هستند و آمریکا و اسرائیل نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: این طرح بحمدالله در گام نخست با موفقیت کامل به اجرا در آمد و علت اصلی این موضوع همراهی و استقبال مردم بود که این همراهی می‌بایست از سوی دولت مورد توجه قرار گیرد.

خطیب جمعه دزفول گفت: ماهیت این طرح در راستای عدالت محوری و سود رسانی بیشتر برای ملت است و به همین دلیل دولتمردان باید در تصمیم‌گیری‌های خود جانب مردم را بیش از هر چیز دیگری در نظر داشته باشند.

قاضی دزفولی طرح هدفمندی یارانه‌ها را طرحی بزرگ در اقتصاد کشور خواند و اظهار داشت: از آنجا که این طرح تازه وارد مرحله اجرایی شده است، باید قدری تحمل کرد و اجازه داد تا جا بیفتد.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه‌های با قدردانی از حضور مردم شهرهای متلف کشور به‌ویژه مردم ولایتمدار دزفول در آیین‌های باشکوه نکوداشت حماسه 9 دی، این حضور را میثاقی مجدد با ولایت دانست.

نهم دی‌ ماه روز بصیرت و انقلاب بزرگ مردم غیور ایران است

حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی فر، امام جمعه موقت شیبان خوزستان، در خطبه های نماز جمعه این هفته، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: رعایت تقوای الهی به منزله اجتناب از پلیدی ها و خباثت ها و تقرب به در گاه الهی است.

امام جمعه موقت شیبان خوزستان، با بیان این که دسترسی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران برای هیچ کشوی ممکن نیست، گفت: این نظام و انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید آبیاری شده و ملت مسلمان ایران با حضور دشمن‌شکن در همه عرصه‌ها، توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

استاد حوزه علمیه، با اشاره به گرامیداشت حضرت مسیح، گفت: دین مسیح همانند دیگر ادیان الهی دارای کتاب آسمانی است و باید پیروان دین مسیح بر اساس آموزه های این کتاب عمل کنند و آن را الگو و سیره خود قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی فرد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم مبنی بر این که «ان تنصرالله ینصرکم»، گفت: با استعانت از خداوند به کار های خود بپردازید و فریب هواهای نفسانی را نخورید؛ چرا که شیطان در کمین است و از هر فرصتی برای غلبه بر انسان استفاده می کند.

امام جمعه موقت شیبان خوزستان، در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، با اشاره به حماسه جاوید 9 دی، اظهار داشت: نهم دی ‌ماه یکی از صحنه‌های ماندگار در تاریخ ایران بود که مردم قهرمان و انقلابی ایران با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته، افزود: نهم دی‌ ماه روز بصیرت و انقلاب بزرگ مردم غیور ایران است که پیام این روز بزرگ به دشمنان داخلی و به خصوص به فتنه گران و سران آن ها این بود که اگر توطئه و ترفند دیگری بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گیرند، با پاسخ کوبنده مردم ایران مواجه خواهند شد.

حجت الاسلام حسینی فرد، با بیان این که بیش از سی و یک سال از دوران انقلاب اسلامی گذشته، گفت: از دوران آغازین انقلاب اسلامی ایران، دشمنان همواره در تلاش بودند تا ضربه ای را به نظام اسلامی وارد کنند، اما خوشبختانه با عنایت خداوند متعال و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، همه دسیسه های آنان به خودشان بازگشته است.

استاد حوزه علمیه، حماسه عظیم 9 دی سال 88 را اوج بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران با حضور گسترده در خیابان های سراسر کشور، به دشمنان نظام ثابت کردند که در راستای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

امام جمعه موقت شیبان خوزستان،در ادامه خطبه های نماز جمعه، با بیا این که حضور مردم در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب نشان‌دهنده هوشیاری، آگاهی و میثاق مردم با ولایت، رهبری، اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب است، خاطر نشان کرد: مردم ایران به همه جهانیان نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود حافظ و مدافع ارزش‌های امام و شهدا و جایگاه ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام حسینی فرد، در پایان با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: قانون هدفمندی یارانه‌ها گامی مهم در جهت عدالت اجتماعی و آغاز یک انقلاب اقتصادی است که بایستی مصرف خود را در این انقلاب اقتصادی به درستی مدیریت کنیم./945/پ201/س

ارسال نظرات