۰۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۹۴۹۰
از سوی تبیان؛

ویژه نامه اینترنتی شمیم وفا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه اینترنتی« شمیم»، ویژه تولد حضرت عباس (ع)، از سوی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در فضای مجازی منتشر شد.
تولد حضرت عباس (ع)،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه نامه اینترنتی« شمیم»، ویژه تولد حضرت عباس(ع)، از سوی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در فضای مجازی منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این ویژه نامه از بخش های «عباس؛ اسطوره‎ی وفاداری»، «میلاد فرزند شجاعت»، «عباس؛ الگوی رشادت و شجاعت»، «توصیف سیمای ظاهری و باطنی حضرت اباالفضل(ع)»، «عباس؛ الگوی حمایت از ولایت»، «حضرت اباالفضل؛ الگوی جانبازی»، «راههای توسل به حضرت عباس علیه السلام»، « منظومه احساس » و «نغمه سرور و شادی» تشکیل شده است.

همچنین «عباس؛ اسوه ولایت پذیری»، «مولودی عربی»، «سخنرانی حجة الاسلام والمسلمین استاد فاطمی‎نیا با موضوع مقام تسلیم و رضا در مقابل خداوند»، «زیارت حضرت اباالفضل(ع)»، «کتابخانه ابوفاضل(ع)»، «مهتاب سرخ » و «سرو علقمه» تصاویر زیبا و پس زمینه های رایانه ای ، قسمتی دیگر از این ویژه نامه است.

در بخش عباس اسوه ولایت پذیری می خوانیم: «حضرت عباس(ع) که باور و اعتقادش، تمام تلاش‎ها و موضع‎گیری‎های او را در مسیر ولایت قرار داده است، بهترین اسوه ولایت‎پذیری است؛ چون خط سیاسی او پیوسته بر اطاعت از امام و مخالفت رفتاری و گفتاری با دشمنان امام استوار بود.»

گفتنی است، این ویژه نامه از سوی گروه دین و اندیشه مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به همت سرکار خانم مهری هدهدی تهیه شده است و طراحی و گرافیک آن را سرکار خانم نرگس علیونی انجام داده است.

علاقه مندان به استفاده از ویژه نامه اینترنتی «عشق نهان» می توانند به پایگاه مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسایی تبیان، به نشانی اینترنتی http://www.tebyan.net مراجعه کنند. / ت 302
ارسال نظرات