۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۹۵۵۴۷

کتاب تذکر لسانی در تربیت انسانی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب « تذکر لسانی در تربیت انسانی » نوشته حجت الاسلام رضا دهقانی منتشر شد.
کتاب تذکر لساني در تربيت انساني ابطال تمبر يابود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کتاب «تذکر لسانی در تربیت انسانی » نوشته حجت الاسلام رضا دهقانی همزمان با برگزاری همایش کشوری تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر در تبریز رونمایی شد.

این کتاب در پنج فصل و 152 صفحه با شمارگان 2500 هزار نسخه در قطع وزیری و به همت نشر پارلا با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به زیور چاپ آراسته شده است.

حجت الاسلام محمود لطیفی، مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی به عنوان ویراستار علمی و دکتر قره آغاجی ویراستار ادبی این اثر بوده اند.

اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، شرایط امر به معروف و نهی از منکر، مراتب امر به معروف و نهی از منکر، شیوه های تذکر لسانی و آداب امر به معروف و نهی از منکر سرفصل های کتاب « تذکر لسانی در تربیت انسانی » است.

گفتنی است، کتب آئینه فضیلت، سیری در علوم حدیث، رساله حقوق امام سجاد(ع)، وصایای پیامبر اعظم به ابوذر غفاری، وصایای پیامبر اعظم به امیرالمؤمنین علی(ع)، حلقه وصل در آداب دعا و فرمان علوی بر سیاست مدنی از دیگر آثار حجت الاسلام رضا دهقانی مؤلف کتاب « تذکر لسانی در تربیت انسانی » است.

بنا بر این گزارش، همزمان با برگزاری همایش کشوری تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر در تبریز از نرم افزار ویژه این همایش نیز رونمایی شد.

آیات قرآنی، احادیث، احکام، سیره عصومیت و بزرگان، مجموعه سخنرانی ها، مجموعه مقالات، کتابخانه الکترونیکی و نماهنگ های ویژه از جمله بخش های مهم این نرم افزار چند رسانه ای است.

همچنین ویژه نامه همایش بررسی راهکارهای توسعه فرهنگ تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر در تبریز منتشر و توزیع شد.

این ویژه نامه شامل مصاحبه ها، مقالات و گزارشی از مراحل برگزاری این همایش است.

شایان ذکر است، تمبر یادبود همایش کشوری تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر امروز با حضور آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در تالار معلم تبریز رونمایی شد./935/ن601/ع

ارسال نظرات