۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۹۶۰۹۷

برگزاری 5 هزار عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری 5 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر خبر داد.
دهه فجر
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: در نشست جمع بندی برنامه‌های کمیته های بیست و هشت‌گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان، برگزاری پنج هزار عنوان برنامه مورد تصویب قرار گرفت.

وی خاطر‌نشان کرد: این تعداد برنامه‌های در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، عقیدتی و سیاسی در بیست شهر آذربایجان شرقی به همت ستادهای شهرستانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که ویژه برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان شرقی از 12 بهمن آغاز و تا 29 بهمن سالروز قیام خونین مردم تبریز در سال 56 ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: محوریت برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر فرهنگی، هنری، اجتماعی و قرآنی است که با مشارکت خود مردم در مناطق مختلق شهری و روستایی استان آذربایجان شرقی اجرایی خواهند شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش تجدید میثاق با ولایت در تبریز خبر داد و گفت: این همایش 12 بهمن با حضور ائمه جمعه و اقشار مختلف مردم در بیت آیت الله مجتهدشبستری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده خاطر نشان کرد: نوآوری و نگاه ویژه مخاطب محور اولویت مهم برنامه‌های دهه فجر در سال‌جاری خواهد بود، به گونه ای که در بسیاری از این برنامه ها ضمن حضور جوانان شاهد پاسخگویی به شبهات ایشان در خصوص انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی در ادامه خواستار حضور پرشور و حماسی مردم آذربایجان در راهپیمایی 22 بهمن شد و افزود: 35 عنوان برنامه برای گرامی‌داشت 22 بهمن تدارک دیده شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات