۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۹۶۱۰۶

ارسال بیش از 100 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی طلاب آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی از ارسال بیش از 100 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی طلاب این استان خبر داد.
جشنواره ادبي هنري حوزه علميه
حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: جشنواره ادبی طلاب حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در قالب مقاله، متن ادبی و شعر به همت این سازمان برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال استقبال طلاب حوزه‌های علمیه استان از این جشنواره، مهلت ارسال آثار به مدت 15 روز تمدید شد که امروز سی ام دی به پایان رسید.

حجت الاسلام سرایی از ارسال بیش از 100 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی طلاب این استان خبر داد و گفت: خوشبختانه مقالات ارسالی از سراسر حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان همراه با راهکارهای اجرایی و پیشنهادات عینی و عملی متناسب با موضوع انتخاب بوده است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی ادامه داد: نجوای حسینی، چرایی جنبش امام سجاد(ع) بعد از واقعه عاشورا، رسالت روحانیت، تاریخچه علمای استان، روحانیت و جنگ نرم موضوعات این جشنواره است.

وی با بیان این که اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان همزمان با دهه فجر برگزار می شود، ادامه داد: کمک هزینه سفر به کربلا، سوریه، مشهد، خرید تفاسیر قرآنی و سکه بهار آزادی از جمله جوایز نخستین جشنواره ادبی طلاب حوزه های علمیه آذربایجان شرقی به شمار می رود./935/پ202/س
ارسال نظرات