۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۶۱۲۰
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های توجیهی ویژه پذیرش حوزه‌های خواهران در استان‌های مختلف

خبرگزاری رسا ـ مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری کارگاه‌های مختلف به منظور آشنا ساختن مسئولان ثبت نام و معاونان آموزش مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه خواهران در ارتباط با پذیرش خبر داد.
دوره آموزشي
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محسن محدث مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به تشکیل جلسه مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در قم در آستانه آغاز پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: یکی از موارد مطرح شده در این جلسه تشکیل کارگاه‌هایی در استان‌های مختلف به منظور توجیه دست‌اندرکاران پذیرش در ارتباط با کم‌وکیف جذب طلاب در سال تحصیلی آینده بود.

وی هدف از انجام این کار را جذب حداکثری داوطلبان و بروز کمترین مشکل در مراجعات داوطلبان به مدارس علمیه خوهران دانست و اضافه کرد: در کارگاه‌هایی که در استان‌های مختلف تشکیل می‌شود، معاونان آموزش مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه خواهران علاوه بر تغییرات انجام شده در شیوه پذیرش با جدیدترین آیین‌نامه‌های آموزشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آشنا می‌شوند.

مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه امسال ثبت نام پذیرش در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران صرفا از طریق اینترنت انجام خواهد شد، یادآور شد: علاقه‌مندان به ثبت نام در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir دفترچه راهنمای پذیرش را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران با مراجعه به دفاتر پستی می‌توانند دفترچه راهنما و کارت اعتباری مخصوص به این کار را خریداری و با مراجعه به سایت یادشده در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کنند.

براساس گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران،  نخستین کارگاه توجیهی حوزه‌های علمیه خواهران ویژه مدارس علمیه خواهران استان تهران در مدرسه علمیه پونک پنجشنبه 30 دی 89 برگزار شد./901/د102/ص
ارسال نظرات