۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۹۶۲۱۴
امام جمعه موقت ورامین:

پیشرفت علمی کشور توقف‌ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ورامین گفت: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایرانی در حال دسترسی به قله های سعادت هستند.
روز فناوري هسته اي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسوه خدمت، حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت و مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اهمیت تقوای الهی خود و نمازگزاران را به ورع دعوت نموده و سپس ازدواج را امری بسیار مهم دانسته و گفت: جوانان نباید در ازدواج تعلل کنند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در ادامه دستگیری تروریست وابسته به اسرائیل و قاتل شهید دکتر علیمحمدی را موفقیت بزرگ دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور دانسته و گفت: این موضوع نشان دهنده اقتدار دستگاه اطلاعاتی نظام اسلامی در برابر موساد است،خون پاک یک دانشمند خدوم کشورمان چهره کریه مدعیان حقوق بشر را بیش از پیش نمایان ساخت.

امام جمعه موقت ورامین پیشرفت علمی کشور را غیرقابل توقف دانسته و تاکید نمود: دانشمندان ما مصمم هستند این کشور انقلابی را به پیش ببرند،ملت ایران ملت عزیزی است و پیامبر اکرم(ص) وعده دست یابی به علم را توسط مردان فارس داده اند، حتی اگر این علم در ثریا باشد،امروز این وعده در حال تحقق است.

خطیب جمعه ورامین ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایرانی در حال دسترسی به قله های سعادت هستند و در همین هفته گذشته از سه دستاوردهسته ای در زمینه پزشکی رونمایی شد،نمایندگان دهها کشور جهان نیز علیرغم مخالفت غرب از تاسیسات هسته ای ایران بازدید نمودند.

حجت الاسلام محمودی مذاکرات هسته ای را مورد خطاب قرار داده و اضافه کرد: غربیها باید بدانند اگرچه ایران اسلامی با حسن نیت در این گفتگوها حاضر شده است اما اگر بخواهند در برابر رونق و پیشرفت علمی این کشور بایستند این ملت در راه انتخابی خود تجدید نظر خواهد نمود و تغییر رویه خواهند داد.

امام جمعه موقت ورامین سپس به سقوط حکومت دیکتاتوری تونس اشاره نموده و تصریح کرد: اینها اسمشان کشور اسلامی است، حکومت اسلامی است اما بیش از چند دهه اذان گفتن در این کشورها حرام بوده است، عجیب اینکه حال که حاکم ستمگر تونس فرار نموده به عربستان رفته و همانند عبدا... بن زبیر به کعبه پناه آورده است.

خطیب جمعه ورامین ادامه داد: سقوط این حاکم ستمگر وعده و هدیه الهی است،حکام کشورهای عربی از این اتفاق به وحشت افتادند،برخی از این کشورها در ظاهر اسلامی هستند لکن نوکری امریکا و اسرائیل را می کنند اما باید بدانند ممکن است مدتی یک حاکم مزدور با تهدید و تطمیع بتواند حکومت کند اما سرانجام حکومت ظالم رفتنی است، تونسیها باید مراقب باشند مجددا سران کفر برای آنها نسخه نپیچند.

حجت الاسلام محمودی در پایان از شورای شهر و نهادهای خدماتی خواست در تکمیل کمربندی جنوبی شهر تسریع نموده و نیز در بعضی نقاط شهر که نیاز به احداث میادین وجود دارد برای جلوگیری از حوادث اقدام به احداث میدان کنند./956/د102/س
ارسال نظرات