۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۹۶۵۹۷
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

حرکت در مسیر شهدا با پیروی از ولایت امکان پذیر است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تأکید براین که امروز ادامه راه شهدا یک وظیفه مهم است، تصریح کرد: حرکت در مسیر شهدا با پیروی از ولایت فقیه و عمل به وصیت نامه های شهدا امکان پذیر است.
حجت الاسلام تقوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید رضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور روز گذشته در دومین یادواره سرداران و 425 شهید شهرستان محمودآباد  گفت: بدن شهدا پاک ترین بدن هست و در توان هیچ آبی نیست که بتواند بدن شهدا را هنگام غسل پاک کند.

وی افزود: در فقه ما آمده است که شهید را باید با خون خودش و با همان بدن خونی دفن کرد چرا که هیچ آبی در دنیا قادر به پاک کردن بدن پاک شهید نیست.

حجت الاسلام تقوی به عظمت رزمندگان و شهدا در جنگ تحملی اشاره و تصریح کرد: هیچ دوربینی قادر نیست رشادت های شهیدان را به تصویر بکشاند و در توان هیچ نقاشی نیست که چهره و تصویر ایثارگری و قهرمانی شهیدان را نقش ببندد.

وی اظهارداشت: شهیدان با پای عشق به میدان جنگ رفتند و امروز با پای استقلال نمی شود به جای پای شهیدان قدم گذاشت.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: شهدا بر شهر عشق قدم گذاشتند و هیچ زبانی توانایی ندارد تا رشادت هایشان را بیان کند.

حجت الاسلام تقوی با تأکید براین که امروز ادامه راه شهدا یک وظیفه مهم است، تصریح کرد: ادامه راه شهدا با پیروی از ولایت فقیه و عمل به وصیت نامه های شهدا ادامه خواهد داشت.

وی پیشرفت های مختلف امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مروهن خون های پاک شهدا دانست و بیان داشت: تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و تکلیف مهم است که هر چه در این مسیر گام برداریم و سرمایه گذاری کنیم کم است./950/پ202/الف
ارسال نظرات