۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۹۶۶۰۰
مدیر آموزش غیرحضوری حوزه‌ علمیه خواهران:

نام‌نویسی دوره مجازی ترم بهمن‌ماه حوزه‌ علمیه خواهران آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش غیرحضوری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نام‌نویسی از 402 طلبه برای دوره آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد.
آموزش مجازي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام حسن حق‌پرست با بیان اینکه ثبت نام از طلاب پذیرفته‌شده در دوره آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران در ترم بهمن‌ماه از 6 بهمن‌ماه آغاز شده است، افزود: ثبت نام از پذیرفته‌شدگان تا 10 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه 500 نفر از طلاب دوره آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران در ترم مهرماه ثبت نام شده‌اند، اضافه کرد: با ثبت نام از طلاب ورودی ترم بهمن‌ماه تعداد پذیرفته‌شدگان در دوره آموزش مجازی سال جاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سال جاری به 902 نفر می‌رسد.

مدیر آموزش غیرحضوری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: پذیرفته شدگان در مرحله نخست که اسامی آنها قبلا منتشر شده است می‌توانند به سامانه آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس
http://vu.whc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی مقطع تحصیلی این طلاب را سطح سه (کارشناسی ارشد) ذکر کرد و افزود: طلاب در شیوه آموزش مجازی در دو گرایش تفسیر و علوم قرآنی و فقه و اصول به تحصیل می‌پردازند.

حجت‌الاسلام حق‌پرست مدت تحصیل در مقطع سطح سه در شیوه آموزش مجازی را سه و نیم سال ذکر کرد و اظهار داشت: امسال دومین سال فعالیت رسمی آموزش مجازی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در شیوه آموزش مجازی، دروس از طریق سامانه آموزش مجازی به طلاب ارائه می‌شود، اضافه کرد: امتحانات میان‌ترم این طلاب از طریق سامانه آموزش مجازی و امتحانات پایان ترم از طریق مدارس علمیه سطح سه برگزار می‌شود.

مدیر آموزش غیرحضوری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: کلاس‌های رفع اشکال طلاب آموزش مجازی نیز به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود که در شیوه حضوری طلاب در مدارس حاضر می‌شوند و در شیوه مجازی طلاب به سامانه آموزش مجازی مراجعه می‌کنند و در کلاس‌های رفع اشکال که با حضور آنلاین اساتید برگزار می‌شود حضور می‌یابند.

وی افزود: در سال گذشته 77 طلبه در دوره آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران پذیرفته شدند. /901/د102/ع

ارسال نظرات