۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۹۶۹۶۰
فردا؛

ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران فسا به بهره برداری می‌رسد

خبرگزاری رسا ـ ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران فسا در استان فارس با حضور مدیران و مسؤولان این استان، 12 بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.
مدرسه علميه خواهران
محسن خلج، قائم مقام معاونت اداری مالی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: همزمان با آغاز دهه فجر و برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران فسا، افتتاح می‌شود.

وی افزود: این مراسم، 12 بهمن ماه با حضور مسؤولان و مدیران استان فارس از ساعت 9 صبح در مدرسه علمیه فاطمیه فسا آغاز می‌شود.

خلج خاطر‌نشان کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمی صادق،‌ امام جمعه فسا و مؤسس این مدرسه علمیه، حجت‌الاسلام و المسلمین موحد مدیر استانی حوزه‌های علمیه خواهران و معاون اداری و مالی حوزه‌های علمیه خواهران از برنامه‌های این مراسم به شمار می‌آید.

وی با بیان این که فسا در شرق استان فارس واقع شده، جمعیت این شهرستان را حدود دویست هزار نفر عنوان کرد و افزود: این مدرسه علمیه در مساحت 1250 متر مربع و با بنای 1150 متر مربع، دارای هشت کلاس درس، کتابخانه، نمازخانه، اتاق مباحثه و اتاق رایانه است که سازه آن فلزی و در سه طبقه ساخته شده است.

قائم مقام معاونت اداری مالی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران گفت: هم ‌اینک 110 طلبه خواهر در این مدرسه علمیه تحصیل می‌کنند که با افتتاح ساختمان جدید ظرفیت آن به دویست نفر در فاز اول خواهد رسید.

وی یادآور شد: با توجه به این که طلاب خواهر این مدرسه علمیه در یک فضای آموزشی بسیار محدود و قدیمی تحصیل می‌کردند، به همین منظور با همکاری خیران اقدام به ساخت این ساختمان شدیم که امیدواریم بانوان طلبه در فضای آموزشی مناسب و بهتری، دروس حوزوی خود را فرا بگیرند./917/پ202/س

ارسال نظرات