۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۹۷۲۰۹
نماینده مردم قم در مجلس:

نشانه‌هایی سقوط نظام سرمایه داری در جهان قابل مشاهده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی برای نسل جوان اظهار کرد: امروز نشانه هایی از افول و سقوط نظام سرمایه داری در جهان قابل مشاهده است و تحولاتی که اخیرا در جهان اتفاق افتاد را باید مؤیدی بر این مدعا دانست.
حجت الاسلام علي بنايي
حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی ایران را منشا بسیاری از تحولات دنیای کنونی دانست.

وی با تحلیل تحولات اخیر در کشورهای عربی از جمله تونس و مصر ابراز داشت: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی امرزو بیش از هر زمان دیگری تاثیرات انقلاب اسلامی ملموس تر شده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحلیلگران را در بهت و حیرت فرو برد و معادلات جهانی را بهم زده است، تصریح کرد: پدیده مبارک انقلاب اسلامی برای دشمنان بسیار آزار دهنده بود از این رو آنها با نقشه های مختلف در مقابل انقلاب توطئه کردند.

حجت الاسلام بنایی ادامه داد: با وجود دسیسه ها و مکرهای مداوم ملت ایران، امروز انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کرده و با عزت به مسیر قله های تعالی و پیشرفت حرکت می کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تحسین دستاوردهای نظام اسلامی، تاکید کرد: موجی که انقلاب اسلامی ایران در جهان ایجاد کرده، دنیا را در آستانه تحولی عظیم قرار داده است.

حجت الاسلام بنایی موج اسلام خواهی جهانیان را نشانه صدور انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: وقایعی که امروز در جهان اسلام در حال رخ دادن است، نمادهایی از تاثیر و الهام بخشی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی تمدن سازی را یکی از مهم ترین شاخصه های انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: بحمدلله با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دانشمندان و جوانان ایران زمین با تکیه به ارزش های ایمانی و دینی، دستاوردهای گوناگونی را در عرصه های مختلف بدست آورده اند و در حال فتح قله های پیشرفت و تعالی هستند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: آنچه در تونس و مصر در حال اتفاق افتادن است، خارج از تصور و محاسبات سرویس های جاسوسی استکبار است، این حرکت با یک قیام مردمی آغاز شد و تبدیل به موجی فراگیر و گسترده شد که همه کشورهای عربی را نگران کرده است.

حجت الاسلام بنایی بیان داشت: مقایسه ای بین حوادث زمان انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که در کشورهای مصر و تونس رخ داد نشان می دهد که شباهت های بسیاری بین آنها وجود دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی برای نسل جوان افزود: دستاوردهایی که نظام اسلامی در عرصه های مختلف بدست آورده، بی بدیل و بی نظیر است و این برکات و دستاوردها باید برای نسل جوان تبیین شود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: امروز نشانه هایی از افول و سقوط نظام سرمایه داری در جهان قابل مشاهده است و تحولاتی که اخیرا در جهان اتفاق افتاد را باید مؤیدی بر این مدعا دانست. /901/ت302/ص
ارسال نظرات