۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۹۷۵۳۰
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

یادواره شهدا سنگر مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی ربیس جمهور، یادواره شهدا را سنگر مقابله با جنگ نرم توصیف کرد و گفت: یاواره شهدا، تجلیل از کسانی است که در غبار فتنه راه را گم نکردند و چراغ هدایت نسل‌های آینده شدند.
معاون پارلماني رييس جمهور


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام محمد رضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، در یادواره شهدای پیروزی انقلاب اسلامی گیلان که روز گذشته در مسجد قدس رشت برگزار شد، مراسم یادواره شهدا را سنگر مقابله با جنگ نرم  توصیف کرد و گفت: یاواره شهدا، تجلیل از کسانی است که در غبار فتنه راه را گم نکردند و چراغ هدایت نسل‌های آینده شدند.

معاون رییس جمهور در امور مجلس، یادآور شد: جامعه با برگزاری مراسم یادواره شهدا در مقابل جنگ نرم دشمن واکسینه می‌شود.

حجت الاسلام
میرتاج الدینی، شهدای سال های ابتدای انقلاب را پیشتازان مبارزه با استکبار معرفی کرد و گفت: شهدای سال‌های پیروزی انقلاب تا آغاز دفاع مقدس شهدای راه مبارزه با استکبار هستند و استکبار ستیزی را در جامعه نهادینه کردند.

وی با اشاره به پیروی رزمندگان دفاع مقدس از شهدای انقلاب اسلامی‌ اظهار داشت: مقام شهادت پس از رسیدن به بصیرت و آگاهی به انسان اعطا می‌شود.

معاون رییس جمهور در امور مجلس، شهادت را بهترین سرمایه عمر انسان خواند و گفت: ملت ما با تکیه بر پشتوانه فرهنگی و آرامشی که شهدا برای ایران به ارمغان آوردند، کشور را توسعه و آباد کردند.

وی با اشاره به این که مردم تونس با حرکتی انقلابی به تأسی از انقلاب اسلامی ایران به حرکت در آمدند، بیان داشت: بن علی با وابستگی جاسوسی به آمریکا و رژیم صهیونیستی با دیکتاتوری بر ملت خود حکومت می کرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی همچنین بهره‌گیری مردم لبنان و حزب الله از انقلاب ایران اشاره کرد و افزود: حزب الله با ایستادگی و پیروی از روحیه شهادت طلبی مردم ایران، به پیروزی های بی نظیر در مقابل رژیم صهیونستی دست پیدا کرده است.

معاون رییس جمهور در امور مجلس با اشاره به مدیریت تحول های انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) تأکید کرد: با گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همواره در مقابل استکبار جهانی پایداری کرده و برای جهانیان الگو بوده است.

وی خاطرنشان کرد: راه شهدا براساس توجه به امامت، ولایت و مردم سالاری دینی بنیان نهاده شده است.

معاون رییس جمهور در امور مجلس با بیان این که تفاوت انقلاب ایران و دیگر انقلاب های جهان، در دو رکن رهبری و مردم است، تاکید کرد: نظام همراه با امامت منهای امت و برعکس معنا ندارد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی، دوران هشت سال دفاع مقدس را دوران صبر و پایداری عنوان و خاطرنشان کرد: هشت ماه مقابله با فتنه بعد از انتخابات را می توان دوران بازآفرینی بصیرت و آگاهی برای مردم ایران دانست./950/پ202/س

ارسال نظرات