۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۹۷۷۲۸
آیت الله شبستری:

برکات معنوی انقلاب اسلامی عزت جهان اسلام را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: مسأله ولایت فقیه و بیداری امت اسلامی، از مهم‌ترین برکات معنوی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
آيت الله محسن مجتهدشبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شب گذشته در یادواره شهدای ممقان اظهار داشت: اگر امروز شاهد اسلام خواهی و استبدادستیزی مردم تونس و مصر هستیم، همه از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر تبیین آثار پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل گفت: مسأله ولایت فقیه و بیداری امت اسلامی، از مهم‌ترین برکات معنوی انقلاب اسلامی به شمار می رود، به بیان بهتر به جرأت می توان گفت؛ برکات معنوی انقلاب اسلامی عزت جهان اسلام را به دنبال دارد.

عضو خبرگان رهبری با انتقاد از برخی کوته نظران مبنی بر زیرسؤال بردن مواضع دینی امام راحل خاطر‌نشان کرد: متأسفانه عده ای جسارت را به حدی رسانده اند که اندیشه های آن رهبر فقید انقلاب اسلامی را زیرسؤال می برند این به دور انصاف است آیا این عده تحولات جامعه اسلامی را شاهد نیستند و نمی بینند که چظور انقلاب اسلامی به دیگر ممالک صادر شده است.

آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران از مرحله ثبوت به مرحله صدور رسیده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی و آرمان‌های متعالی امام راحل صادر شده و همه ملت‌های آزاده، ایران را الگویی برای خود قرار داده‌اند.

وی در ادامه ایمان به خدا، وحدت و ولایت‌مداری مردم ایران را عامل عزت و سربلندی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با ولایت‌مداری به پیروزی رسید و رمز تدام انقلاب و آرمان های شهدا، ولایت مداری و حضور در سنگر ولایت است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که انقلاب اسلامی در 32 سال گذشته کوران حوادث مختلفی را پشت سر گذاشته، افزود: اگر نبود تدابیر و رهنمودهای حکیمانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار انقلاب مردمی و اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به فتنه سال 88 خاطر نشان کرد: تنها گوشه ای از ابعاد فتنه سال گذشته برای فروپاشی کشوری کافی بود، اما همگان دیدند و دانستند که ولایت ضامن تداوم ارزش های انقلاب اسلامی و راه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است./935/پ203/س
ارسال نظرات