۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۹۷۷۹۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

وحدت امت اسلام، نقطه کانونی زوال و نابودی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار هیاتی از کشور موریتانی، با تاکید بر اینکه امت اسلام باید با تکیه بر مشترکات و حفظ اتحاد دشمنان را ناکام کنند، وحدت مسلمانان را نقطه کانونی زوال و نابودی رژیم غاصب اسرائیل دانست.
آيت الله عباس كعبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی از اساتید حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری، چهارشنبه شب، در دیدار هیاتی عالی رتبه از کشور موریتانی که به منظور بازدید از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به شهر قم سفر کرده بودند، با اشاره به نقش امام راحل و انقلاب اسلامی در بیداری ملت های آزاده جهان، تاکید کرد: انقلاب اسلامی به مردم آزاده جهان خودباوری داد.

آیت الله کعبی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شجاعت فوق العاده ای داشتند، تصریح کرد: ایشان تاکید می کردند که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید از صفحه روزگار محو شود.

عضو مجلس خبرگان گفت: همچنین ایشان می فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و ما بدون شک شاهد زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود و نشانه های آن را نیز در منطقه مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه وحدت امت اسلام نقطه کانونی زوال رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: جوزف نای نظریه پرداز شهیر آمریکایی نیز در ادعایی گفته است به زودی قدرت از غرب به شرق و آسیا منتقل خواهد شد و تحولات اخیر در کشورهای مصر و تونس شاهدی بر این مدعا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، راه نجات امت اسلام را تمسک به هویت اصیل اسلامی و اتحاد دانست و بیان داشت: غرب و آمریکا می خواهند تنها نامی از اسلام وجود داشته باشد و قصد دارند هویت اسلام را از بین ببرند.

وی در ادامه از اثرگذاری انقلاب اسلامی ایران در عرصه های بین المللی سخن گفت و ایران هراسی را یکی از مهم ترین پروژه های آمریکا و استکبار دانست و تصریح کرد: با وجود توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب امروز ایران اسلامی به دستاوردهای بیشماری دست یافته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ، تحریم های غرب و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را بی اثر دانست و ابراز داشت: آنها می خواستند با تحریم فروش بنزین، جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کنند ولی امروز نه تنها ایران بنزین خود را تولید و تامین می کند، بلکه می تواند این فراورده نفتی را به دیگر کشورها هم صادر نماید.

آیت الله کعبی با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام و استکبار برای ضربه زدن به مسلمانان، بیان داشت: امت اسلام باید به مشترکات توجه کنند و با اتحاد و یکدلی نقشه های دشمنان را خنثی نمایند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و تاثیر رسانه ها در انتقال حقایق و پیام، خطاب به مدیر خبرگزاری رسمی کشور موریتانی گفت: سعی کنید اخبار جهان اسلام، ایران و آفریقا را پوشش دهید.

عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی، همچنین با اشاره به فعالیت های علمی و پژوهشی این نهاد و مرکز علمی، ابراز داشت: این مؤسسه در کنار علوم حوزوی و دینی، علوم جدید و دانشگاهی را نیز به دانش آموختگان خود ارائه می کند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات