۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۹۷۸۳۹
مدیریت منطقه یک حوزه‌های علمیه خواهران:

22 بهمن متعلق به همه دوستداران انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیریت منطقه یک حوزه های علمیه خواهران در بیانیه ای آورده است: یوم الله 22 بهمن نه تنها متعلق به ملت ایران، بلکه متعلق به همه دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
راهپيمايي نمازگزاران اهوازي در حمايت از مردم مصر
به گزارش خبرگزاری رسا، مدیریت منطقه یک حوزه های علمیه خواهران به مناسبت یوم الله 22 بهمن اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

بخشی از این اطلاعیه به شرح ذیل است:

سی و دومین بهار آزادی در ایران اسلامی در حالی شکوفا می گردد که ندای توحیدی و ضد استکباری ملت ایران اسلامی، این بار در برخی دیگر از بلاد اسلامی که سالها تحت سلطه و استعمار غرب بوده اند، طنین انداز شده است‌.

در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تغییرات عمیقی به برکت ایستادگی ملت در تمام 32 سال اخیر ایجاد شده و مردم ایران اکنون پس از سالها مجاهدت، انعکاس فریاد مظلومانه ولی مقتدرانه خود را در حوادث اخیر شمال آفریقا و بویژه در بیداری اسلامی مردم مصر و تونس مشاهده می‌کنند.

دهه فجر 89 دارای شور و حالی متفاوت است؛ چرا که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری « زورگویان و مستکبران جهان برای حفظ و گسترش منافع خود در منطقه بسیار مهم و استراتژیک خاورمیانه نقشه دقیقی را طراحی کرده بودند که سالها نیز با موفقیت آن را اجرا کردند اما پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات آنها را بهم ریخت».

اکنون که به یوم الله 22 بهمن نزدیک می شویم باید بدانیم که این مناسبت بزرگ نه تنها متعلق به ملت ایران، بلکه متعلق به همه دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. لذا، با توجه به ضرورت حفظ وحدت و همدلی ملت ایران که مورد تأیید مقام معظم رهبری و امری لازم به لحاظ عقل و شرع است، مدیریت منطقه یک حوزه های علمیه خواهران بدین وسیله از طلاب و اساتید و کارکنان مدارس علمیه خواهران سراسر کشوردعوت می کند تا با حضور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) تحت هدایت مدبّرانه حضرت آیت الله امام خامنه ای(دامت افاضاته) تجدید بیعت نموده و حضوری با شکوهتر از سالهای گذشته داشته باشند تا بار دیگر ثابت شود اگرچه نسل سومی های انقلاب در بوجود آمدن آن نقشی نداشته اند اما میراث دار گرانقدری هستند که ارزش آن را به معنی واقعی درک کرده و با تمام وجود از آن پاسداری می کنند.

بی شک، این حضور، ضمن آن که نشان بصیرت و صبر ملت انقلابی ایران است، شکرانه آزادی و استقلال میهن ماست.

«إنَّ فی ذلکَ لآیاتٍ لکُلِّ صبّارٍ شکورٍ»/956/
ارسال نظرات