۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۹۸۱۷۷
عضو هیأت رییسه مجلس:

رسانه‌های معاند نظام اسلامی درصدد القای اختلاف بین اقوام ایرانی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: دیدارهای پرشور و حماسی مردم آذربایجان با رهبر انقلاب همواره موجب آزردگی خاطر رسانه‌های معاند تجزیه طلب و مخالف اسلام بوده است.
محمدحسين فرهنگي، عضو هيئت رئيسه مجلس
محمدحسین فرهنگی، عضو هیأت رییسه و نماینده مردم تبریز، اسکو، و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به اشاره به دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه و تاریخ ساز تبریز بار دیگر در آستانه فرا رسیدن سالروز قیام 29 بهمن سال 56 عطر ولایت را استشمام خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم تبریز برای پنجمین سال متوالی توفیق دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای را خواهند داشت، این در حالی‌است که دیدارهای مربوط به قیام 29 بهمن رفته رفته به سنتی حسنه و پایدار تبدیل می شود.

فرهنگی با اشاره به بعد فراملی این دیدار مهم تصریح کرد: مطالعه و تحقیق پیرامون رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب در آستانه قیام 29 بهمن و در اجتماع مردم تبریز در سال‌های اخیر نشان می‌دهد، ایشان از بینش بسیار بلندی نسبت به تحولات و مسائل منطقه‌ای به ویژه آذربایجان برخوردار هستند.

عضو هیأت رییسه مجلس ادامه داد: دیدارهای پرشور و حماسی مردم آذربایجان با رهبر انقلاب همواره موجب آزردگی خاطر رسانه‌های معاند تجزیه طلب و مخالف اسلام بوده است، چنان‌که در سال‌های گذشته شاهد تلاش گسترده این رسانه ها در سانسور و دروغ پردازی نسبت به سخنان مهم حضرت آیت الله خامنه ای بوده‌ایم.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رسانه‌های مغرض نظام اسلامی ایران اعم از تجزیه طلب، منافقان، وابسته به رژیم صهیونیستی، سلطنت طلب و دیگر نوکران غرب حساسیت خاصی نسبت به منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مردم آذربایجان دارند، به گونه‌ای که همواره درصدد حاشیه سازی برای این دیدارها هستند.

فرهنگی با اشاره به برخی جملات رهبر معظم انقلاب در خصوص مردم تبریز و آذربایجان اظهار داشت: آن رسانه‌های تجزیه طلب و مغرض که همواره به دنبال تحریک احساسات مردم آذربایجان علیه نظام اسلامی هستند، چرا این سخنان مهم و حیاتی رهبر انقلاب در خصوص آذربایجان و تبریز را به صورت کامل منعکس نمی کنند، البته نباید هم چنین کاری را بکنند چراکه مورد مؤاخذه اربابان آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی خود قرار خواهند گرفت.

عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به نقش حساس و مهم مردم تبریز در‌ انقلاب اسلامی ایران خاطر‌نشان کرد: مردم تبریز نه تنها در پیروزی انقلاب نقشی تاریخی ایفا کردند؛ بلکه در حفظ و تداوم آرمان‌های امام راحل و شهدا نیز پیش قدم بوده‌اند؛ چنان‌که حماسه 8 دی سال گذشته یک روز قبل از حرکت میلیونی ملت ایران در محکومیت جریان فتنه، مصداق این ادعا است./935/ت302/س
ارسال نظرات