۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۹۸۲۸۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آشوب 25 بهمن از جنس آمریکایی صهیونیستی بود/ موضع گیری شجاعانه مجلس در برابر سران فتنه قابل تحسین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، با محکوم کردن آشوب فتنه گران در 25 بهمن، اقدام شجاعانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مقابله با این جریان را ستودنی خواند.
آيت الله كعبي عضو حقوقدان شوراي نگهبان و مجلس خبرگان رهبري
آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اقدامات آشوبگران و فتنه گران در روز 25 بهمن، از حرکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مقابله با این جریان تجلیل کرد.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: روز گذشته شاهد آشوب در برخی از نقاط تهران بودیم که دشمنان با به میدان آوردن تمام کسانی که بازیچه شده بودند قصد داشتند نقشه های شوم خود را عملیاتی کنند، اما با هوشیاری ملت درکنار عوامل انتظامی راه به جایی نبردند.

وی تصریح کرد: امروز در مجلس شورای اسلامی هم رییس مجلس و هم نمایندگان و هم ناطقان پیش از دستور همه یکپارچه و متحد، آشوب روز 25 بهمن را محکوم کردند.

آیت الله کعبی جنس آشوب 25 بهمن را آمریکایی و صهیونیستی دانست و تاکید کرد: نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی به خوبی در برابر این جریان موضع گرفته و شجاعانه آن را محکوم کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز موضع قاطعانه، شجاعانه و انقلابی و با بصیرتی را در برابر جریان فتنه و سران فتنه اتخاذ کردند که بسیار قابل تحسین است.

آیت الله کعبی افزود: ما از موضع مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم در برابر آشوب روز 25 بهمن که از جنس آمریکایی و صهیونیستی بود، قدردانی و حمایت می کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت، نخبگان، مسؤولان و دولتمردان به خوبی دست دشمنان را خوانده اند و یکصدا و یکدل از نظام اسلامی، ارزش های دینی و دستاوردهای انقلاب حراست می کنند و بصیرانه در میدان هستند.

آیت الله کعبی بیان داشت: ملتی که با خدا باشد و در دفاع از آرمان ها، باورها و ارزش های دینی و الهی ایستادگی کند، مستحق درود خداوند و فرشتگان است./924/ت302/ج
ارسال نظرات