۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۹۸۴۰۶
آیت الله موسوی جزایری :

صدای پای انقلاب اسلامی ایران جهانیان را شگف زده کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که وعده های الهی روز به روز در حال تحقق است، مرم مسلمان مصر را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست.
آيت الله موسوسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز در درس اخلاق ویژه مسؤولان پیشگیری مردمی و ستاد حفاضت اجتماعی استان خوزستان با بیان این که ستاد حفاظت اجتماعی یکی از نهادهای پرکار و فعال مردمی است، اظهار داشت: ستاد حفاظت اجتماعی مجموعه ای دینی و مردمی که برای خدمت به جامعه و هموطنان خود تشکیل شده است.

آیت الله موسوی جزایری خاطر نشان کرد: مبدأ آغاز به کار این نهاد مردمی از استان شهید پرور و ولایت مدار خوزستان کلید خورده است که این خود برگ زرینی از افتخارات استان خوزستان است.

وی با بیان این که استقبال زیادی از ستاد حفاظت اجتماعی در استان خوزستان شده است، ابراز داشت: دلیل استقبال پرشور مردم خوزستان از ستاد حفاظت اجتماعی وجود مؤمنین و مردم ولایت مدار در استان خوزستان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان ستاد حفاظت اجتماعی را کمک رسانی مردم در ریشه کن کردن فساد اخلاقی و جرم در جامعه خواند و بیان داشت: در مکانی که لایه ای از فساد وجود داشته باشد و دستگاه های زیربط از آن مطلع نباشند مردم وظیفه دارند این لایه فساد را در آن منطقه ریشه کن و نابود کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که وعده های الهی روز به روز در حال تحقق است، تأکید کرد: انقلاب مرم مسلمان مصر برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و رشادت ها و مقاومت هایی که در دوران انقلاب اسلامی توسط جوانان ایرانی صورت می گرفت امروز شاهد این ایثارگری ها در کشور مسلمان مصر توسط جوانان هستیم؛ بنابراین صدای پای انقلاب اسلامی ایران جهانیان را شگفت زده کرده است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی مردم با سردادن ارکان حکومت مستبد پهلوی را فروپاشیدن و نهال انقلاب اسلامی ایران را شکوفا کردند؛ بنابراین شعارهای الله اکبر و لااله الاالله امروز در کشور مصر ارکان حکومت ظالم و خائن مبارک را متزلزل کرد و سبب فرار دیکتاتور مصر از این کشور مسلمان شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان پیروزی انقلاب مصر در بیست و دوم بهمن ماه را هدیه بزرگ الهی به ملت آزادی خواه ایران دانست و اذعان داشت: پیروزی انقلاب مردم مصر در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سبب تحق وعده های الهی شد و برای مردم ایران به اثبات رسید که خداوند تبارک و تعالی همیشه یار و یاور این ملت عدالت خواه است./945/پ202/ص
ارسال نظرات