۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۹۸۴۸۸
رییس تبلیغات اسلامی ساری:

فتنه 25 بهمن حرکتی ضد دینی و ضد انقلابی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، با محکوم کردن فتنه منافقان در 25 بهمن، گفت: سران فتنه با این حرکت نفاق آلود نهایت کینه توزی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.
رييس اداره تبليغات اسلامي ساري
حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن فتنه منافقان در 25 بهمن، گفت: سران فتنه با این حرکت نفاق آلود نهایت کینه توزی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

وی با بیان این که سران فتنه به مانند عروسک خیمه شب بازی هر از چند گاهی سبب خوشحالی آمریکا و رژیم صهیونیستی می شوند، افزود: فتنه گران ثابت کردند که در خدمت اهداف براندازانه دشمنان نظام هستند.

حجت الاسلام صادقی، فتنه 25 بهمن را حرکتی ضد دینی و ضد انقلابی توصیف کرد و بیان داشت: دیگر مسامحه با سران فتنه هیچ سودی ندارد و باید برخورد قانونی در خصوص این فتنه انگیزان اعمال شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، حماسه 22 بهمن امسال ملت ولایت مدار ایران اسلامی را سبب عصبانیت سران فتنه دانست و خاطرنشان کرد: فتنه گران از حضور بی نظیر ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شگفت زده شدند.

وی با بیان این که امروز موج بیداری اسلامی به برکت عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاورمیانه را فرا گرفته است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی امروز با سوء استفاده از عناصر داخلی خود به دنبال تحت الشعاع قرار دادن این عزت بزرگ است.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: چهره نفاق و ایادی استکبار که عظمت انقلاب و حضور حماسی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در22 بهمن امسال را برنتافتند بار دیگر با گماردن عناصر فتنه گر داخلی با ایجاد فتنه و آشوب قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را داشتند که باز هم با شکست خوردند.

وی، سران فتنه را مهره های آمریکا و اسرائیل معرفی کرد و با تأکید براین که خصومت این افراد با نظام اسلامی کاملاً مشهود شده است، افزود: فتنه گران با دعوت به اغتشاش کور، بر حماقت ها و عناد کینه توزانه خود با نظام اسلامی و آرمان های امام صحه گذاشتند و با ناکامی خود در روز 25 بهمن امسال آخرین دست و پاهای خود را در باطلاق غرب زدند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که ملت ایران در انتظار برخورد جدی قوه قضائیه با سران فتنه هستند، گفت: امروز دیگر مسامحه و مصلحت اندیشی در خصوص این فتنه گران به صلاح نظام نیست و باید با این فتنه گران برخورد قانونی شود./950/پ202/ص
ارسال نظرات