۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۹۸۹۸۲

جشنواره پرنیان عصمت در اهواز آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ دومین جشنواره فرهنگی هنری پرنیان عصمت، با موضوع عفاف و حجاب از امروز، چهارم اسفندماه فعالیت خود را آغاز کرد.
حجاب و عفاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دومین جشنواره فرهنگی هنری پرنیان عصمت، با موضوع عفاف و حجاب و در راستای نگرشی نوین به آرمان های متعالی عفاف و حجاب، از روز گذشته، با حضور مسؤولان استانی فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، آیین گشایش دومین جشنواره فرهنگی و هنری پرنیان عصمت، با حضور محمدعلی پور موسوی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان و مریم حیدریان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان برگزار شد.

ارایه و فروش مدل‌‌های اسلامی، لباس بانوان و دختران با تخفیف ویژه، برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری همراه با مسابقات فرهنگی، برگزاری سلسله نشست‌های با پرنیان، با حضور اساتید برجسته کشور با موضوع عفاف و کارکردهای تربیتی در حوزه خانواده و حجاب و آرامش برنامه‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

همچنین کارگاه‌های آموزشی نیز با موضوع «دختران و زیبایی» و «مادران نیک، دختران نیک» در دومین جشنواره فرهنگی وهنری پرنیان عصمت برگزار می‌شود.

یادآور می شود؛ دومین جشنواره فرهنگی و هنری پرنیان عصمت، از چهارم تا دهم اسفندماه در مجموعه ورزشی 13 آبان اهواز برگزار می شود؛ این جشنواره همه روزه از ساعت 15:30 تا 21 فعالیت می‌کند./945/پ202/ص
ارسال نظرات