۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۷۴۵۵۷
امام جمعه ساری:

سخنان برجامی مسؤولان، طبق موضع گیری رهبر انقلاب باشد

سخنان برجامی مسؤولان، طبق موضع گیری رهبر انقلاب باشد
مازندران - امام جمعه ساری به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص بازگشت آمریکا به برجام اشاره کرد و گفت: پس از این سخنان مهم، دیگر نباید شاهد چند صدایی در کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های مجازی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران زلزله ای در دنیای منافع ظالمان و مستکبران جهان به وجود آورد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی، دنیای ظلم و استکبار را از خواب فرعونی بیدار و جبهه گیری ها آغاز شد، افزود: از نگاه مقام معظم رهبری آنچه که عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بود انگیزه ایمانی مردم و رهبری آسمانی تأیید شده امام راحل بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: امت بیدار، مؤمن و با انگیزه ایمانی و امام بیدار با قلب نورانی و رهبری الهی توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و دشمنان را ناامید کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با تقدیر از حضور با شور و شعور مردم در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن امسال، خاطرنشان کرد: در این راهپیمایی نیز نمونه انگیزه ایمانی مردم را به وضوح دیدیم.

امام جمعه ساری ادامه داد: گرچه این راهپیمایی به دلیل شرایط خاص کرونایی با خودرو برگزار شد اما مردم با همان شور و احساسات نشان دادند آن انگیزه ایمانی زنده است و آن بصیرت و بیداری وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: گرچه امروز امام راحل در میان ما نیست اما جانشین و خلف صالح ایشان با همان هدایت الهی و نورانیت قلبی توانست سه دهه این کشتی را ناخدایی و انقلاب را هدایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که ترکیب زیبای امام و امت توانستند نهضت انقلاب را به پیروزی برسانند، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این انقلاب الهی را با حضور و حمایت مردم به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.

وی، نقش رهبری امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار مهم و کلیدی توصیف کرد و افزود: رهبری امام راحل و آن شجاعت وصف ناشدنی با پیشگامی شهیدان و حضور انقلابی مردم توانست بر ظلم زمان پیروز شود.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان چند روز اخیر مقام معظم رهبری در خصوص بازگشت آمریکا به برجام اشاره کرد و گفت: سخنان مقام معظم رهری کاملاً روشن و شفاف بود که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با تأکید براین که پس از این سخنان مهم مقام معظم رهبری دیگر نباید شاهد چند صدایی در کشور باشیم، ادامه داد: همه باید طبق همین رهنمودهای مقام معظم رهبری موضع گیری کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به پیام مقام معظم رهبری به رییس جمهور روسیه اشاره کرد و گفت: ایشان در این پیام بر هماهنگی و توافق های راهبردی و بلند مدت با روسیه تأکید فرمودند./950/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
چرا سازمان اطلاعات سپاه کار خاوری و سایر مفسدان اقتصادی رو که با سواستفاده از روابط دیپلماتیک ایران و کانادا به این کشور فرار می کنند را تمام نمی کند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که به فکر فرار از کشورند….
0
0